NEPI Rockcastle: Alfa Centrum odpowiada na trendy rynkowe

4 dni temu

Należąca do NEPI Rockcastle, Alfa Centrum w Białymstoku nie zwalnia tempa i stale dopasowuje do nowych trendów i potrzeb klientów. Liczne relokacje i towarzyszące im remodelingi salonów umożliwiły powiększenie wielu salonów popularnych marek oraz wprowadzenie nowoczesnych konceptów sprzedażowych.

Przed końcem roku planowane są jeszcze kolejne w tym roku, nowe otwarcia.

Modowe marki w nowych odsłonach

Jesień tego roku to w Alfa Centrum czas otwarć nowych, powiększonych salonów wielu lubianych
i cenionych marek. W nowej lokalizacji, na parterze centrum, został otwarty salon Venezia. W nowej odsłonie wyróżnia się koncepcją otwartego visual merchandisingu („open-sell” environment), która zakłada eksponowanie całego asortymentu w sposób widoczny, bez chowania go w pudełkach. W powiększonym salonie na klientów czeka szeroki wybór galanterii skórzanej dla kobiet i mężczyzn na różne okazje, m.in. obuwie, portfele, torby, paski, drobne akcesoria. Salon Venezia mieści się bezpośrednio przy wejściu na podziemny parking. Wcześniej w tym miejscu znajdowało Monnari, które niedługo przeniesie się również do nowego, nowoczesnego salonu na poziomie +2.

Monnari jest polską marką odzieżową z 25-letnią tradycją. Od początku działalności wyróżnia się wyjątkowym podejściem do mody. Autorskie projekty, opracowane przez zespół doświadczonych projektantów, od lat podbijają serca pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, które chcą wyrazić swoją indywidualność poprzez styl.

Na przeniesienie do większego lokalu zdecydowała się również marka TOUS z popularnym na świecie motywem misia – symbolu czułości i miłości. Nowy salon marki zastępuje markę ESOTIQ, która czeka na klientów na poziomie +2. ESOTIQ od ponad 20 lat tworzy bieliznę dla pełnych energii, nowoczesnych i świadomych siebie kobiet.

Oferta dopasowana do oczekiwań klientów

– Stale dopasowujemy ofertę do potrzeb klientów i aktualnych trendów, dlatego wiele salonów w naszym centrum działa w najnowszych konceptach. Dbamy przy tym o szeroki i różnorodny wachlarz dostępnych marek, żeby każdy klient znalazł w Alfie coś dla siebie. Poza remodelingami i relokacjami mamy w planach również kolejne, nowe otwarcia. W tym dołączyły do nas m.in. takie marki jak IKEA, które uruchomiła pierwsze w Białymstoku Studio Planowania czy Sala Zabaw Fikołki – największa, ogólnopolska sieć centrów edukacji i rozrywki dla dzieci – mówi Tomasz Górski Asset Manager NEPI Rockcastle Polska.

Idź do oryginalnego materiału