Centra handlowe NEPI Rockcastle wystartowały z jesienną odsłoną tegorocznej kampanii wizerunkowej skierowanej do GEN Z, tym razem pod hasłem „Miewasz nastroje? Masz prawo!”. Kampania stanowi kontynuację komunikacji i działań promujących indywidualność, kreatywność i autentyczność, zachęcając do wyrażania siebie – również poprzez modę i styl.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodego pokolenia, NEPI Rockcastle w komunikacji z najmłodszymi klientami centrów handlowych koncentruje się na kluczowych momentach z ich życia Zamiast dotychczasowych kampanii sezonowych. Jesienna odsłona „Miewasz nastroje? Masz prawo!” jest kolejnym elementem szerokiej strategii wizerunkowej #ToONas oraz odpowiedzią na potrzeby młodych ludzi, dla których centra handlowe są miejscami spotkań, wyrażania siebie, spędzania czasu
i rozrywki.
Przedstawiciele pokolenia Z w centrum kampanii
Kolejne odsłony kampanii reprezentują zróżnicowane cechy pokolenia Z. Pokazany jest ich świat oraz zainteresowania. W kampanii jesiennej manifestowane są ich potrzeby do bycia sobą – #MaszPrawo. Bohaterowie prezentują jesienno-zimowe oblicze, podkreślając ciepłe kolory, modernistyczny styl oraz energię i euforia życia. Hasła takie jak „Zatrzymuję chwile… dla siebie”, „Bawię się życiem!”, czy „Miewasz nastroje na stroje? Ubierz się w to, co czujesz!” inspirują do wyrażania własnego nastroju i osobowości poprzez modę.
– Jesienna kampania to również wyraz naszej troski o emocjonalny komfort naszych klientów. Chcemy pokazać, iż każdy z nas ma prawo odczuwać różne nastroje i wyrażać je w swoim stylu. To nie tylko promowanie mody, ale także zachęta do akceptacji siebie i czerpania euforii z codziennych wyborów. Dodatkowo, poprzez aktywacje takie jak konkurs ‘Latko, wróć!’ czy warsztaty śmiechojogi, chcemy pokazać, iż choćby w najbardziej pochmurne dni można znaleźć sposób na poprawę humoru i wyrażenie siebie. Zapraszamy do centrów NEPI Rockcastle – miejsca, gdzie emocje mają swoje miejsce, a moda i dobre samopoczucie idą w parze. To wyjątkowe podejście do wydarzeń w centrach handlowych, w którym tradycyjne miejsce zakupów przekształca w przestrzenie kreatywnego wyrażania siebie, spędzania czasu, dostępu do ciekawej rozrywki – komentuje Dominik Piwek, Group Cluster & Corporate Marketing Manager NEPI Rockcastle.
Kampania przypomina, iż wybór jesiennej stylizacji jest kwestią nastroju: od klasycznych czapek i kominów, przez stylowe trencze, po odważne, kolorowe dodatki. To właśnie od samopoczucia zależy, jak się ubierzemy, a nowa kolekcja dostępna już w centrach handlowych NEPI Rockcastle daje szeroki wybór, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
Różne aktywacje
– Miewasz nastroje? Masz prawo!” to przypomnienie, iż moda to wyraz indywidualności i emocji. Chcemy inspirować naszych klientów do eksperymentowania z własnym stylem i nieograniczania się do schematów. Niezależnie od tego, czy czujesz się radosny, zrezygnowany, pełen energii czy nostalgiczny wspomnieniem lata, nowa kolekcja daje Ci możliwość odzwierciedlenia tego w swoich codziennych stylizacjach. To sezon, w którym najważniejsze jest, aby wyrażać siebie i czuć się dobrze we własnej skórze. – dodaje Dominik Piwek, Group Cluster & Corporate Marketing Manager NEPI Rockcastle.
Kampania obejmuje różnorodne aktywacje, w tym dynamiczną reklamę kinową i digitalową, która ukazuje bohaterów w ich naturalnych nastrojach, oraz energiczne klipy na social media. Dodatkowo, uruchomiony został konkurs „Latko, wróć!”, który zachęca do kreatywnego łączenia zimowych stylizacji z letnimi akcentami, z nagrodami w postaci voucherów na zakupy. Nie zabraknie także wyjątkowych warsztatów śmiechojogi, które pomogą mieszkańcom i gościom centrów NEPI Rockcastle zadbać o dobre samopoczucie i pokonanie jesienną chandrę.