Uproszczenie obsługi klienta, a także zwiększenie efektywności bankowości mobilnej. To idea, która towarzyszyła wprowadzeniu narzędzia N!Asystent dla klientów Nest Banku. Rozwiązanie konsekwentnie jest wyposażane w nowe funkcjonalności.
N!Asystent
N!Asystent to wirtualny asystent klientów Nest Banku, który jest wyposażony w sztuczną inteligencję. Narzędzie zbudowane na modelu GPT[1]-4o i oparte na usługach Microsoft Azure OpenAI zadebiutowało w kwietniu tego roku wśród klientów indywidualnych banku. Twórcy konsekwentnie dopracowują je, wyposażając w nowe funkcje ułatwiające codzienne bankowanie.
Wrześniowa aktualizacja
Dzięki najnowszej aktualizacji od września klienci indywidualni Nest Banku mogą zlecić Asystentowi AI przygotowanie przelewów. Skorzystają z tej funkcji również dzięki komunikatów głosowych w aplikacji mobilnej banku. Na ich podstawie AI samo przygotuje formatkę przelewu. Zadaniem klienta będzie jedynie weryfikacja poprawności danych i zatwierdzenie przelewu.
Pilotaż wśród klientów biznesowych
To jednak nie koniec nowości związanych z N!Asystentem. Bank wprowadził narzędzie również w wersji pilotażowej dla klientów biznesowych. Rozwiązanie oferuje dla nich zaawansowaną analizę przychodów i wydatków. Asystent ma także dostęp do pełnej gamy bankowych produktów, dzięki czemu klienci biznesowi mogą w łatwy sposób dokonać pełnego przeglądu finansów swojej firmy.
Nest Bank zapowiada dalszy rozwój funkcji self-service, które umożliwią wykonywanie samodzielnie większej ilości operacji, przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa.
Źródło grafiki: Nest Bank