Nest Lease digitalizuje leasing. Asystentka AI i szybkie płatności Autopay już dostępne w Portalu Klienta

11 godzin temu

Nest Lease rozwija Portal Klienta, dodając funkcje, które realnie zmieniają sposób obsługi umów leasingu i pożyczki. Wśród najnowszych rozwiązań znalazły się szybkie płatności Autopay oraz asystentka AI – Nesti. Firma zapowiada kolejne wdrożenia, podkreślając, iż to dopiero początek.

Strategia rozwoju Nest Lease: pełna cyfryzacja i nowe funkcje

Nest Lease, spółka leasingowa z grupy Nest Banku, rozpoczęła działalność operacyjną latem 2024 roku. Mimo krótkiego stażu może pochwalić się pełną ofertą produktową obejmującą leasing, pożyczkę wraz z towarzyszącymi produktami dodatkowymi oraz ubezpieczeniami. Nest Lease ma też już na koncie wdrożenia w zakresie digitalizacji usług w tym Portal Klienta, który pozwala przedsiębiorcom wygodnie zarządzać fakturami i płatnościami w jednym miejscu. Nest Lease, podobnie jak Nest Bank, stawia na rozwój usług cyfrowych.

W Nest Lease konsekwentnie inwestujemy w rozwój cyfrowych kanałów obsługi, nowoczesnych formach płatności i wdrażaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Zależy nam na rozwiązaniach, które są naprawdę innowacyjne i wygodne. W ciągu pięciu lat chcemy być liderem obsługi cyfrowej w branży leasingowej – zarówno pod względem jakości, jak i nowoczesności komentuje Lech Stabiszewski, p.o. prezesa Nest Lease.

Szybkie i bezbłędne płatności dzięki Autopay

Jedną z kluczowych nowości w Portalu Klienta jest bramka płatnicza Autopay. Rozwiązanie to umożliwia błyskawiczne regulowanie zobowiązań wynikających z zawartych umów – bez konieczności wpisywania numerów kont, kwot czy tytułów przelewów. Po zalogowaniu się do portalu klienci widzą listę wystawionych faktur i mogą jednym kliknięciem wybrać opcję „Zapłać”.

System automatycznie uzupełnia wszystkie niezbędne dane, a płatność może zostać dokonana dzięki BLIKA lub szybkiego przelewu. Autopay eliminuje ryzyko błędów, skraca czas księgowania i pozwala na jednoczesne opłacenie wielu zobowiązań – nie tylko rat wynikających z zawartych umów, ale także polis ubezpieczeniowych czy mandatów.

Asystentka AI Nesti – wsparcie klienta 24/7

Plany Nest Lease na 2025 rok zakładają dalsze przyspieszenie cyfryzacji usług leasingowych oraz zaawansowanych metod weryfikacji klientów. Priorytetem będzie także pełna digitalizacja obsługi procesów leasingowych z wykorzystaniem narzędzi zdalnych oraz podpisu elektronicznego.

Źródło: Nest Lease

Idź do oryginalnego materiału