Szybkie płatności Autopay oraz asystentka AI – Nesti. To nowości Nest Lease, które realnie zmieniają proces obsługi umów leasingu i pożyczki.

Nest Lease zmierza do pełnej cyfryzacji
Nest Lease jest spółką leasingową, którą Nest Bank powołał do życia latem 2024 roku. Jej oferta produktowa obejmuje leasing i pożyczkę wraz z dodatkowymi produktami i ubezpieczeniami. Podobnie jak spółka główna, tak i podmiot odpowiedzialny za leasing stawia na rozwiązania cyfrowe.
„W Nest Lease konsekwentnie inwestujemy w rozwój cyfrowych kanałów obsługi, nowoczesnych formach płatności i wdrażaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Zależy nam na rozwiązaniach, które są naprawdę innowacyjne i wygodne. W ciągu pięciu lat chcemy być liderem obsługi cyfrowej w branży leasingowej” – zarówno pod względem jakości, jak i nowoczesności komentuje Lech Stabiszewski, p.o. prezesa spółki.
Nowości w Portalu Klienta
Przykładem tego typu działań są najnowsze funkcjonalności, które podmiot udostępnił użytkownikom Portalu Klienta. Jednym z nich jest Asystentka AI o nazwie Nestii. To rozwiązanie zapewnia wsparcie klienta w trybie 24/7.
Oprócz niej klientom umożliwiono również skorzystanie z bramki płatniczej Autopay. Rozwiązanie to umożliwia błyskawiczne regulowanie zobowiązań wynikających z zawartych umów — bez konieczności wpisywania numerów kont, kwot czy tytułów przelewów. Dane uzupełniane są przez system automatycznie.
Spółka jeszcze na 2025 rok zapowiada dalsze przyspieszenie cyfryzacji usług leasingowych oraz zaawansowanych metod weryfikacji klientów. Celem jest pełna digitalizacja obsługi procesów leasingowych.
Źródło grafiki: Nest Bank

Nest Lease rozwija Portal Klienta. Nowe funkcje digitalizują leasing

„Wielka Wyprawa Maluchów dla Dzieci” z partnerstwem Banku Pekao
Czytaj więcej

Jak wybrać najlepszą pożyczkę?

CitiKonto w Banku Citi Handlowym – opinie, warunki, analiza

Zgubiłem/ukradli mi kartę bankową w podróży. Co robić?
