Netto Polska uruchomi 21 nowych sklepów w 2025

1 dzień temu

Netto Polska przeprowadziło 133 modernizacje sklepów i uruchomiło do tej pory 19 nowych w 2025 r. Do końca roku planowane są jeszcze dwa otwarcia, podała spółka. Podkreśliła, iż działania te stanowią istotny element strategii Aspire’28, której celem jest osiągnięcie liczby 1000 sklepów w Polsce do 2028 r.

W mijającym roku 133 sklepy przeszły modernizację do konceptu Netto 4.0 – 93 w wersji light i 40 w pełnym formacie. Dzięki temu ponad 183 placówki działają w nowym standardzie, a to ponad 25% całej sieci, która liczy dziś ponad 690 sklepów. Koncepcja Netto 4.0 zakłada poprawę przejrzystości i funkcjonalności przestrzeni sklepowej. W około 270 sklepach działają kasy samoobsługowe – na jedną placówkę przypadają średnio cztery stanowiska, które obsługują średnio 40% transakcji, wymieniono w komunikacie.

„Proces modernizacji sklepów Netto rozpoczął się II połowie ubiegłego roku, kiedy wypracowaliśmy założenia dla nowego formatu sklepów Netto 4.0. Dziś już ponad 25% naszych sklepów działa w koncepcie 4.0, a każdy nowy obiekt spełnia najwyższe standardy wygody i funkcjonalności. To kierunek, który będziemy kontynuować w kolejnych latach” – powiedziała PR Manager w Netto Polska Patrycja Kamińska, cytowana w materiale.

Netto do tej pory w tym roku uruchomiło też 19 placówek w różnych częściach kraju w tym m.in. w Gdańsku, Wrocławiu, Warszawie, Gorzowie, a ostatnio (11 grudnia) – także w Grodzisku Wielkopolskim i Ostrzeszowie, podano.

„Stawiamy na stały, przemyślany rozwój, który pozwala nam umacniać pozycję na rynku i docierać z naszą ofertą do jak najszerszego grona klientów. Dlatego regularnie otwieramy nowe sklepy, a jeszcze przed Bożym Narodzeniem uruchomimy kolejne dwa – w Golkowicach i Chotomowie. Wszystkie nowe placówki działają w koncepcie 4.0” – dodała PR Manager.

Zarówno modernizacje, jak i nowe otwarcia są integralną częścią strategii Aspire’28, przyjętej przez Grupę Salling, właściciela Netto Polska. Zakłada ona osiągnięcie poziomu 1000 nowoczesnych sklepów w Polsce do końca 2028 roku. Wzrost ten będzie realizowany zarówno poprzez organiczne otwieranie nowych placówek, jak i poprzez przejęcia innych sieci handlowych. Celem strategii jest umocnienie pozycji Netto na polskim rynku detalicznym oraz zapewnienie klientom jeszcze większej dostępności sklepów w skali całego kraju, podkreślono dalej.

Netto Polska to sieć dyskontów obecna na polskim rynku od 30 lat, posiadająca ponad 690 sklepów i zatrudniająca ponad 8 tys. pracowników. Netto jest częścią Salling Group – największej duńskiej grupy detalicznej, która działa również na rynkach w Danii i Niemczech.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału