Newag ma umowę ramową z woj. małopolskim i Kolejami Małopolskimi na dostawy EZT

1 tydzień temu

Newag zawarł z województwem małopolskim oraz Kolejami Małopolskimi (KMŁ) umowę ramową na dostawy elektrycznych zespołów trakcyjnych (EZT) wraz z utrzymaniem oraz świadczeniami dodatkowymi o łącznej maksymalnej wartości 1 131,35 mln zł netto, podała spółka.

„Ustalona maksymalna wartość umowy ramowej pozwoli zamawiającemu na zamówienie do 25 pojazdów wraz z utrzymaniem oraz świadczeniami dodatkowymi. Zamówienia wykonawcze będą udzielane na podstawie zaproszenia do negocjacji. Zamawiający nie jest zobowiązany do udzielania zamówień wykonawczych” – czytamy w komunikacie.

Umowa ramowa została zawarta na okres 4 lat, z zastrzeżeniem, iż zamawiający przewiduje, iż w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ramowej może zamówić nie mniej niż 6 i łącznie nie więcej niż 14 pojazdów, podano także.

„Spółka wyjaśnia, iż zamawiający nie zawarł z innymi producentami pojazdów szynowych umów analogicznych do umowy ramowej zawartej ze spółką. W związku z powyższym umowa ramowa stwarza spółce możliwość uzyskania zamówień wykonawczych w trybie negocjacji z zamawiającym, bez konieczności składania odrębnych ofert w postępowaniach konkurencyjnych” – zakończono.

Grupa kapitałowa Newag zajmuje się produkcją, modernizacją oraz naprawami taboru kolejowego i szynowego. Newag zadebiutował na warszawskiej giełdzie w 2013 r.; wchodzi w skład indeks sWIG80. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,23 mld zł w 2023 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału