Rodzaje krytyki są różne: od hejterskich komentarzy po konstruktywną polemikę. Przede wszystkim należy nauczyć się je rozpoznawać, żeby móc sobie z nimi poradzić.
Zrozumienie i adekwatne podejście do krytyki jest kluczowe, ponieważ strach przed negatywnymi opiniami blokuje wiele osób przed dzieleniem się wiedzą, co z kolei ogranicza ich rozwój i możliwości pozyskiwania klientów.
W odcinku skupiam się na:
- analizie różnych typów negatywnych komentarzy,
- omówieniu źródeł negatywnego feedbacku,
- przedstawieniu czterech kroków strategicznego podejścia do negatywnych komentarzy.
Posłuchaj i wypracuj sposób na zarządzanie negatywnym feedbackiem, żeby zachować motywację, rozwijać się i skutecznie budować markę online.
🔥 Newsletter, który pomaga przyciągać klientów: https://l.soloprzedsiebiorca.pl/dolacz/
🚀 Sprawdź moje kursy marketingowe: https://malawielkafirma.pl/sklep/
👉 Zobacz też:
» Skuteczne pozyskiwanie klientów: https://malawielkafirma.pl/pozyskiwanie-klientow/
» Marka osobista eksperta: https://malawielkafirma.pl/marka-osobista/
» Content marketing w małej firmie: https://malawielkafirma.pl/content-marketing/
» Zarabianie na wiedzy i doświadczeniu: https://malawielkafirma.pl/zarabianie-na-wiedzy/
» Planowanie biznesu online: https://malawielkafirma.pl/jak-zaplanowac-biznes-online/
» Jak zwiększyć swoją produktywność: https://malawielkafirma.pl/jak-zwiekszyc-swoja-produktywnosc/
🎧 Podcast Mała Wielka Firma znajdziesz na:
» Spotify: https://l.malawielkafirma.pl/spotify
» Apple Podcasts: https://malawielkafirma.pl/apple
» YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/youtube
» i we wszystkich dobrych aplikacjach z podcastami
Montaż i edycja audio i wideo – https://bieniecki.net