„Nie improwizuj, po prostu ucz się języków”. Nowa kampania Santander Bank Polska promująca naukę języków obcych

6 dni temu

„Nie improwizuj, po prostu ucz się języków” to kolejna odsłona kampanii wizerunkowo-edukacyjnej realizowanej przez Santander Bank Polska, którą bank promuje ideę lifelong learning i naukę języków obcych. Kampania promuje bezpłatne kursy językowe realizowane razem z eTutor. Na uczestników czeka aż 150 tys. miejsc.

To już kolejny rok inicjatywy wspierającej naukę języków prowadzonej przez Santander Bank Polska wspólnie z Fundacją Santander Bank Polska oraz eTutor. W odpowiedzi na duże zainteresowanie w poprzedniej edycji, organizatorzy zwiększyli liczbę miejsc do 150 tysięcy. Uczestnicy Szkolenia Santander | Angielski, hiszpański, niemiecki, włoski i francuski z eTutorem 2024 będą mieli do wyboru jeden z pięciu języków: angielski (dodatkowo specjalistyczny angielski, jak Business English czy Travel English oraz eTutor matura), hiszpański, niemiecki, francuski i włoski na wielu poziomach zaawansowania

Wierzymy w ogromną wartość jaką dla społeczeństwa niesie edukacja językowa. Naszym celem od lat jest wspieranie rozwoju kompetencji przyszłości i troska o wyrównywanie szans w dostępie do edukacji. Dlatego ponownie zdecydowaliśmy się stworzyć program językowy w formule online. Przygotowaliśmy 150 tysięcy miejsc, zapraszamy do zgłaszania się – mówi Magdalena Proga-Stepień, członkini Zarządu Santander Bank Polska, kierująca Pionem Bankowości Detalicznej.

Do dyspozycji uczestnicy będą mieli także aplikację mobilną. Program jest kierowany do osób powyżej 18 roku życia, niezależnie od poziomu znajomości języka. Kursanci, przez 180 dni, będą mogli korzystać z platformy eTutor w dogodnym dla siebie czasie. Zgłoszenia do udziału w kursach można składać na stronie Santander Open Academy https://www.santanderopenacademy.com/pl/sites/SantanderJezykiMniej Obce.html. Aplikować można do 2 grudnia 2024r.

Atrybut „zaangażowany społecznie” jest jednym z filarów tożsamości naszej marki. Nową kampanią chcemy pokazać, iż w tym obszarze dajemy z siebie jeszcze więcej. Wspieramy ideę lifelong learning i możliwość zdobywania nowych kompetencji językowych przez całe życie. Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób, które szukają nowych, innowacyjnych sposobów na naukę języka obcego. A ponieważ czasami nauka języków obcych bywa nieprzyjemnym wzywaniem, w kampanii postawiliśmy na konwencję żartu i humorystycznego kontekstu. – komentuje Rafał Jakubowski, Dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu

Jak informuje bank, nowością tej kampanii jest również wykorzystanie po raz pierwszy AI przy tworzeniu kreacji i planowaniu mediów. Motywem przewodnim będzie seria pięciu zabawnych spotów radiowych. Działania promocyjne obejmują m.in.: Radio – RMF FM, Meta, Tik Tok, Google Search, Google Demand Gen, działania programatyczne oraz Hybrid AI.

Źródło: Santander Bank Polska

Idź do oryginalnego materiału