Awaria w banku Millenium
Bank Millenium w środę (31.10) mierzy się z dużymi problemami technicznymi. Klienci zostali odcięci od swoich kont bankowych. Utrudnione jest choćby robienie zakupów. Pierwsze informacje na temat awarii pojawił się około godziny 9 rano. Dopiero w okolicach godziny 12.00 Millenium wydał krótki komunikat dotyczący problemów.
Klienci Millenium nie mogą płacić Blikiem
"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - przekazał bank Millenium w specjalnym komunikacie na platformie X.
Wspomniane problemy z zalogowaniem się do aplikacji banku oraz korzystania z bankowości internetowej to nie koniec trudności, z jakimi mierzą się klienci Millenium. Wśród wymienianych usług, które przestały działać pojawia się również informacja o zablokowaniu możliwości korzystania z płatności BLIK. Oznacza to, iż część klientów nie będzie w stanie zapłacić za zakupy, czy wypłacić pieniędzy z bankomatu. Reklama
To kolejne problemu Millenium w ostatnim czasie
Awaria w banku Millenium nie jest dla klientów nowością. W poniedziałek (28.10) doszło do analogicznej sytuacji. Na ten moment nie jest jasne, dlaczego doszło do kolejnej awarii. Klienci banku nie wiedzą również, kiedy problemy zostaną usunięte, a oni ponownie odzyskają dostęp do swoich kont.
W tym momencie próba zalogowania się na konto bankowe jest blokowana przez wyskakujący komunikat uniemożliwiający dokończenie procesu. Klienci dowiadują się z niego, iż "w związku z prowadzonymi pracami technicznymi w tej chwili nie jest możliwe logowanie się do Millenetu".