Pierwszy sklep sieci DM Drogerie Markt otwarto ponad dwa lata temu we Wrocławiu. Na stolicy województwa dolnośląskiego się nie skończyło, a w ostatnich miesiącach niemiecki detalista otwierał kolejne placówki, skupiając się przede wszystkim na zachodniej i południowej Polsce. Teraz niemiecki gigant stawia na rozwój w województwie mazowieckim i łódzkim. W czwartek otwarto 38. drogerię sieci w Polsce, a dokładnie w Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie.
Drogeria dm debiutuje w Warszawie. 50 lokalizacji w Polsce do końca roku
"Tylko raz można zadebiutować w stolicy i chcemy tę okazję wykorzystać jak najlepiej, aby podarować warszawiakom wyjątkowe doświadczenie podczas zakupów w naszym pierwszym sklepie w ich mieście" - stwierdził cytowany w przesłanym Interii komunikacie prasowym Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. Reklama
"Chcemy zaznaczyć nasze wejście do stolicy w wyjątkowy sposób dlatego zapewniamy, iż nie zabraknie niespodzianek skrojonych specjalnie pod ten debiut" - dodał.
Pierwszy w stolicy sklep sieci DM Drogerie Markt otwarto w czwartek w Centrum Łopuszańska 22. Powierzchnia sprzedażowa lokalu wynosi 425 m kw. "Mamy najbardziej dopasowany do oczekiwań klienta wygląd, ale zarazem najbardziej dyskontowe ceny. To jest nasza koncepcja na Polskę oraz na 14 państw w Europie, gdzie jesteśmy numerem jeden" - powiedział podczas czwartkowego spotkania z dziennikarzami Markus Trojansky dyrektor zarządzający DM w Polsce, którego słowa przytacza serwis wiadomoscihandlowe.pl.
"Do końca tego roku chcemy mieć otwartych 50 drogerii w Polsce" - dodał zarządzający marką dyrektor.
To nie będzie jedyny sklep niemieckiej sieci w Warszawie. Dla klientów przygotowano promocje
Na spotkaniu prasowym, które odbyło się w środę, Marcin Detko, dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce zapowiedział, iż jeszcze w tym roku kolejny sklep pojawi się na mapie Warszawy, a konkretnie w CH Targówek. Nie podano jednak dokładnej daty.
A co z cenami? "Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku" - czytamy w komunikacie prasowym przesłanym Interii.
Na mieszkańców stolicy czeka powitalny rabat w wysokości 15 proc., prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Sieć sklepów DM Drogerie Markt zwraca uwagę na szerokie alejki oraz jasną i przyjazną aranżację wnętrz, które ułatwiają nawigację między półkami.
W placówkach niemieckiego giganta można znaleźć m.in. bezpłatne dystrybutory z wodą czy ławeczkę do odpoczynku. Klienci mogą również skorzystać z usługi ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz stacji do darmowego pakowania prezentów.