Notino wzmacnia obecność w Trójmieście

2 dni temu

Na początku listopada sieć Notino uruchomiła nowy salon w Gdańsku. To kolejny element wzmacniający omnichannelową strategię czeskiej firmy na naszym rynku.

Nowe otwarcie, zbiegające się z początkiem sezonu zimowego, jest elementem strategicznej wizji Notino, mającej na celu zacieśnienie relacji z klientami i zapewnienie im doświadczenia zakupowego łączącego zalety świata online i offline. Wybór Galerii Bałtyckiej, jednego z czołowych centrów handlowych w regionie, podkreśla ambicje firmy do obecności w najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach.

Wzmacnianie omnichannelowego doświadczenia

Nowy sklep został zaprojektowany z myślą o najwyższych standardach estetycznych i funkcjonalnych, oferując szeroki wachlarz produktów z segmentu perfumeryjnego, makijażowego oraz pielęgnacyjnego. Jest on naprawdę piękny i pełen najlepszych produktów, co ma przełożyć się na komfort i satysfakcję odwiedzających.

Inwestycja w nowoczesny format stacjonarny to jasny sygnał dla rynku B2B o dojrzałości strategii omnichannel Notino. Przestrzenie fizyczne służą nie tylko jako punkty sprzedaży, ale także jako miejsca kontaktu z marką, testowania produktów i odbioru zamówień internetowych, tym samym integrując różne kanały dystrybucji.

Polska kluczowym rynkiem

Notino zakończyło rok fiskalny 2024 z obrotami wynoszącymi 1,579 mld euro. Znaczący udział w wynikach miały Polska i Włochy, które odpowiadały za 16 proc. i 9 proc. całkowitych obrotów. Wyniki finansowe pokazują, iż Notino osiągając dwucyfrowy wzrost, rozwija się szybciej niż europejski rynek e-commerce.

Notino działa na 27 rynkach europejskich i obsługuje ponad 30 mln klientów. W roku fiskalnym 2024 (od maja 2024 do kwietnia 2025) firma osiągnęła obroty w wysokości 1,579 mld euro, co oznacza wzrost o 18 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Tempo wzrostu Notino było ponad dwukrotnie wyższe niż średnia dla europejskiego rynku e-commerce, który w tym samym okresie wzrósł o około 8 proc.

Idź do oryginalnego materiału