
Maserati, legendarna włoska marka samochodów luksusowych, rozpoczyna nowy rozdział na polskim rynku.
Aktualnie jej oficjalnym przedstawicielem jest firma Grand Automotive Polska, która zapowiada strategię odbudowy pozycji marki i przygotowała z tej okazji specjalne warunki zakupu jednego ze swoich kluczowych modeli.
Aby uczcić początek nowej ery, importer przygotował specjalną ofertę skierowaną do miłośników włoskiej motoryzacji. Obejmuje ona model Grecale – sportowego SUV-a, który ma łączyć codzienną funkcjonalność z charakterem typowym dla Maserati. W ramach oferty inauguracyjnej samochód ten jest dostępny w cenie od 343 000 zł. Nowy przedstawiciel marki zapewnia również kompleksową obsługę, w tym różne formy finansowania, przedłużoną gwarancję i profesjonalny serwis.
Jednym z filarów nowej strategii jest położenie nacisku na indywidualizację pojazdów. W nowo otwartym salonie przy ul. Towarowej 33 w Warszawie klienci mają dostęp do programu Fuoriserie. Pozwala on na głęboką personalizację samochodu poprzez wybór jednej z dwóch ścieżek: Corse, inspirowanej wyścigowym dziedzictwem marki, lub Futura, skupionej na nowoczesnych materiałach i rozwiązaniach. Dla najbardziej wymagających klientów przewidziano opcję Bespoke, umożliwiającą stworzenie unikalnego egzemplarza we współpracy z projektantami z Maserati Centro Stile.
Grand Automotive Polska, część międzynarodowej grupy z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w reprezentowaniu Maserati, ma ambitne plany rozwoju sieci w Polsce. Poza warszawskim salonem, działającym w standardzie 3S (sprzedaż, serwis, części zamienne), planowane jest otwarcie kolejnego punktu w Krakowie. niedługo mają się również rozpocząć prace projektowe nad flagowym salonem w stolicy, który ma być jednym z najnowocześniejszych w Europie. Importer zapewnia, iż personel przeszedł szkolenia w centrali marki, a warsztat dysponuje pełnym zapleczem części zamiennych.
W ofercie nowego przedstawiciela znajduje się pełna gama modelowa Maserati. Klienci mogą wybierać spośród SUV-a Grecale, ikony marki GranTurismo, kabrioletu GranCabrio oraz supersamochodu MC20, dostępnego także jako roadster Cielo. Warto zaznaczyć, iż najważniejsze modele, takie jak Grecale, GranTurismo i GranCabrio, są dostępne również w wersjach w pełni elektrycznych oznaczonych jako Folgore. Całość zmian zbiega się w czasie z obchodami stulecia logo Trójzębu, co ma symbolicznie podkreślić nowy początek marki w Polsce.
Maserati MCPURA: ewolucja MC20 zadebiutowała na Goodwood. Znamy szczegóły [galeria]
Jeśli artykuł Nowa era Maserati w Polsce. Importer kusi specjalną ofertą na start nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.