Konto Mój Biznes jest przedmiotem najnowszych działań marketingowych Banku Millennium. Rozpoczęto emisję nowej reklamy telewizyjnej.
Mój Biznes atutem Banku Millennium
Głównym bohaterem nowej reklamy Banku Millennium jest ambasador marki Radek Kotarski. W spocie podkreśla on atuty rachunku firmowego Mój Biznes.
„Mamy się czym pochwalić. Bank Millennium w maju przekroczył liczbę 150 tysięcy aktywnych klientów firmowych. Rachunek wygrywa również liczne rankingi i plebiscyty. Konto Mój Biznes to idealne rozwiązanie dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych oraz rolników. Konto oferuje różne usługi dodatkowe, takie jak księgowość, terminal płatniczy w telefonie, otwarcie sklepu internetowego czy bramki płatniczej” – mówi Anna Wydrzyńska-Czosnyka, kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium.
Nowy spot reklamowy
Oprócz Radka Kotarskiego w reklamie pojawia się obecny w ostatnich działaniach marketingowych banku aktor Maciej Musiał. Spot będzie możliwy do obejrzenia w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych. Oprócz tego udostępniono go również na kanale Banku Millennium na platformie YouTube. Można będzie poznać tam również historie młodych przedsiębiorców, którzy korzystają z rachunku Mój Biznes. To element strategii dopełniający szerokie działania online banku.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan. Zakup mediów odbył się za pośrednictwem domu mediowego Starcom.
Źródło grafiki: Informacje prasowe Banku Millennium