Konto Przekorzystne i obrączka płatnicza – to rozwiązania, którym poświęcona jest nowa kampania telewizyjna Banku Pekao. Instytucja organizuje także konkurs w mediach społecznościowych.

Informacja o nowych możliwościach
Działania banku mają na celu poinformowanie o kompleksowej ofercie usług, które pomogą wzmocnić zarówno wygodę, jak i bezpieczeństwo klientów. Te aspekty są szczególnie ważne podczas wakacyjnych podróży. Nowa kampania oprócz Konta Przekorzystnego promować będzie również innowacyjną obrączkę płatniczą.
Za pomocą tego rozwiązania klienci mogą dokonywać zarówno płatności zbliżeniowych, jak i wypłacać gotówkę z bankomatu. Obrączka nie wymaga wymiany baterii czy ładowania i jest wodoodporna.
„Supermoce w podróży” – nowa kampania telewizyjna Pekao
Ogólnopolska kampania o nazwie „Supermoce w podróży” wystartowała w połowie czerwca. Reklamy mają zachęcić do bankowania z Pekao i skorzystania ze wspomnianych innowacji. Działania są widoczne w telewizji, serwisach VOD, internecie i mediach społecznościowych.
W tym ostatnim miejscu bank zorganizował również wakacyjny konkurs. Jego uczestnicy mogą zaprezentować swoje podróżnicze supermoce i powalczyć o atrakcyjne nagrody. Zwycięzca otrzyma voucher podróżny o wartości 6000 zł. W puli przewidziano również dwa vouchery na weekendowy wyjazd o wartości 1 000 zł.
Szczegóły konkursu, który potrwa do 15 lipca, można znaleźć na stronie internetowej i w mediach społecznościowych banku.
Źródło grafiki: Bank Pekao

Nowa kampania telewizyjna Pekao. Zachęca do korzystania z innowacji

Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w czerwcu 2025 roku. Odnotowano wzrosty
Czytaj więcej

Lokata standardowa walutowa w USD Banku BNP Paribas – czy warto?

Jak rozstać się z klasą, czyli metody wypowiedzenia umowy w różnych bankach.

Jak odzyskać pieniądze z banku po zmarłej osobie? Sprawdź, co musisz zrobić.
