9 czerwca wystartowała nowa kampania wizerunkowa PKO BP. To działanie, które jest wprowadzeniem do szerszych akcji marketingowych.

Nowa kampania – nowe otwarcie
Z racji pełnienia funkcji uniwersalnego banku, PKO BP swoje najnowsze działania kieruje do szerokiej grupy odbiorców. Nową kampanię wizerunkową twórcy skoncentrowali jest wokół pytania „Czego Polacy chcą od banku?”.
„Wychodzimy odważnie z ofensywą reklamową w zupełnie nowej odsłonie. Pokażemy, iż nie jesteśmy tylko legendą polskiej bankowości, ale przede wszystkim bankiem bliskim każdemu – niezależnie od wieku, potrzeb czy stylu życia. I to będziemy akcentować dzięki najbliższych spotów – pomogą nam w tym znane twarze, humor i autentyczność. Działania marketingowe będą opierały się na spójnym przekazie wizualnym oraz stałej i silnej obecności mediowej w różnych kanałach” – powiedział Marcin Szymkowiak, dyrektor Pionu Marketingu PKO Banku Polskiego.
Pierwszy spot
Miejscem akcji pierwszego spotu reklamowego jest PKO Rotunda. Główne role w spocie grają Szymon Majewski, Sara James i Bogusław Linda. Bohaterowie w 45-sekundowym spocie próbują odpowiedzieć na pytanie „czego Polacy oczekują od banku?”. Zwracają w ten sposób uwagę na fakt, iż potrzeby klientów są tak różnorodne, jak oni sami. To oni są dla instytucji inspiracją do tworzenia nowych rozwiązań i innowacji.
Działania marketingowe są realizowane w telewizji, Internecie, radiu oraz kinach w całej Polsce. Kampanię bank realizuje we współpracy z agencją kreatywną Havas Poland i domem mediowym Havas Media Poland.
Źródło grafiki: PKO BP

Nowa kampania wizerunkowa PKO BP. Początek reklamowej ofensywy

Kinooceany. Tydzień Filmu Portugalskiego. Rusza łódzka odsłona festiwalu
Czytaj więcej

Jak możesz dorobić w czasie urlopu macierzyńskiego lub tacierzyńskiego?

Najkorzystniejsze lokaty i konta oszczędnościowe aktualnie.

Przelewy Elixir – czym są, jak działają, kiedy dojdą i ile kosztują?
