Nowa metoda płatności online dla klientów PKO BP – Visa Mobile już dostępna

3 dni temu

Od 1 lipca klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z nowej metody płatności – Visa Mobile. Umożliwia ona szybkie i bezpieczne płacenie kartą Visa w wybranych sklepach internetowych w Polsce – bez konieczności wielokrotnego wpisywania danych karty.

Aby skorzystać z tej metody płatności wystarczy pobrać ze sklepu z aplikacjami aplikację Visa Mobile i ją aktywować, dodając do niej swoją kartę Visa. Podczas zakupów online klient podaje jedynie numer telefonu, a płatność zatwierdza na telefonie, w aplikacji Visa Mobile. To szybki i prosty sposób na zakupy bez konieczności sięgania po portfel czy wpisywania szczegółów karty.

– PKO Bank Polski jest tam, gdzie jego klienci. Zakupy online stały się codziennością, a nowa metoda płatności to odpowiedź na potrzeby tych, którzy cenią szybkość, bezpieczeństwo i wygodę. Klienci nie muszą wielokrotnie wpisywać numeru karty, daty ważności ani kodu CVV. Visa Mobile to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie, które ułatwia codzienne bankowanie – podkreśla Edyta Tararuj, dyrektorka Biura Rozwoju Produktów w PKO Banku Polskim.

Visa Mobile wpisuje się w strategię PKO Banku Polskiego, która zakłada udostępnianie nowoczesnych i praktycznych narzędzi wszędzie tam, gdzie klienci ich potrzebują – również w e-commerce.

Visa Mobile opiera się na rozwiązaniu Click to Pay oraz globalnym standardzie EMV Secure Remote Commerce, który został opracowany z myślą o podniesieniu poziomu bezpieczeństwa i wygody płatności online. Dzięki temu zwiększony jest poziom ochrony transakcji i jednocześnie zmniejsza się ryzyko oszustw, a także odsetek odrzuconych płatności, co przekłada się na większą satysfakcję klientów.

Źródło: PKO BP

Idź do oryginalnego materiału