Erli.pl uruchomiło nowy program dla sprzedających kilka dni temu.,
Każdy nowy przedsiębiorca, który rozpocznie sprzedaż produktów na Erli.pl i do końca kwietnia uruchomi promocję w ramach Erli Campaigns, będzie mógł skorzystać z obniżonej prowizji aż o 50 proc. do miesięcznego limitu 20 tys. zł obrotu przez następne sześć miesięcy – ogłosił Adam Ciesielczyk, prezes zarządu Erli.pl.
Do akcji pod hasłem „Tniemy prowizję o połowę na start” można dołączyć do końca kwietnia. Udział w promocji mogą wziąć sprzedawcy, którzy do tej pory nie byli zarejestrowani na Erli.pl. Aby móc skorzystać z obniżonej prowizji zainteresowani nią przedsiębiorcy powinni spełnić następujące warunki:
• zarejestrować firmę na platformie Erli.pl• skonfigurować sklep i włączyć produkty do oferty• uruchomić kampanię w ramach Erli Campaigns o wartości min. 100 zł netto
Więcej informacji o warunkach przystąpienia do nowego programu „Na Start” oraz o korzyściach z tego wynikających dostępnych jest na stronie: Erli.pl/na-start.
Erli.pl Na Start bez przedpłat z automatycznym zwrotem prowizji
Adam Ciesielczyk wskazuje, iż nowy program wykorzystuje potencjał, który udało nam się stworzyć w ramach Erli Campaigns, czyli rozwiązaniu dla e-sklepów opartym o najlepiej funkcjonujące rozwiązania reklamowe na rynku i pozwalającym realnie zwiększyć sprzedaż na platformie.
Adam Ciesielczyk, prezes zarządu Erli.pl.
Obecnie w ramach realizowanych kampanii wykorzystujemy już ponad 200 tys. wydawców reklamowych, a doświadczenie i wiedza naszego zespołu w tym obszarze pozwala osiągać cele biznesowe naszych sprzedawców, co dobitnie pokazują realizowane przez nas kampanie – zaznacza CEO Erli.pl.
I wylicza, iż w 2022 roku jego firma przeznaczyła ponad 60 mln zł na wsparcie kampanii reklamowej sprzedawców działających na Erli.pl, a w ciągu pierwszych sześciu miesięcy na ten cel przygotowano kolejne 40 mln zł.
Dodatkowo wdrożyliśmy istotną zmianę, która likwiduje finansową barierę wejścia do programu. Aby uruchomić kampanię w ramach Erli Campaigns nie wymagamy przedpłaty, a koszty prowadzonych działań reklamowych potrącamy z już wygenerowanej sprzedaży – dodaje Adam Ciesielczyk.
Kolejną zmianą jest zautomatyzowanie procesu zwrotu prowizji w określonych w regulaminie przypadkach, zwłaszcza w sytuacji anulowania zakupu czy zwrotu produktu ze strony kupujących. Zwrot prowizji następuje w tej chwili automatycznie na konto sprzedawcy, bez konieczności składania dodatkowego wniosku.
Wysokie koszty wejścia w e-commerce
Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl, zauważa, iż rozpoczęcie sprzedaży w internecie to dla wielu firm milowy krok, ale bardzo często okupiony strachem przed wysokimi kosztami wejścia.
Koszty prowadzenia internetowego biznesu są w tej chwili niemal identyczne jak te, które sprzedawca ponosi w przypadku stacjonarnej formy handlu – wskazuje.
I tłumaczy, iż chodzi między innymi o obsługę płatności, usługi logistyczne czy promocję sklepu online, a także coraz wyższymi marżami, jakie pobierają firmy wspierające i zapewniające tego typu usługi.
Dlatego od samego początku model biznesowy Erli oparty został na wzajemnym wsparciu, za pomocą którego realnie obniżamy koszty funkcjonowania e-commerce, oferując pakiet działań wspierających – płatniczych, logistycznych i promocyjnych – przypomina Adam Ciesielczyk.