Nowa promocja na Erli.pl. Platforma tnie stawki o połowę. Sprawdź, czy się załapiesz

1 rok temu
Erli.pl ogłosiło, iż na sześć miesięcy obniży o połowę prowizję nowo zarejestrowanym sprzedawcom. Aby skorzystać z promocji, trzeba założyć konto na platformie do 30 kwietnia.


Erli.pl uruchomiło nowy program dla sprzedających kilka dni temu.,


Każdy nowy przedsiębiorca, który rozpocznie sprzedaż produktów na Erli.pl i do końca kwietnia uruchomi promocję w ramach Erli Campaigns, będzie mógł skorzystać z obniżonej prowizji aż o 50 proc. do miesięcznego limitu 20 tys. zł obrotu przez następne sześć miesięcy – ogłosił Adam Ciesielczyk, prezes zarządu Erli.pl.


Do akcji pod hasłem „Tniemy prowizję o połowę na start” można dołączyć do końca kwietnia. Udział w promocji mogą wziąć sprzedawcy, którzy do tej pory nie byli zarejestrowani na Erli.pl. Aby móc skorzystać z obniżonej prowizji zainteresowani nią przedsiębiorcy powinni spełnić następujące warunki:


• zarejestrować firmę na platformie Erli.pl• skonfigurować sklep i włączyć produkty do oferty• uruchomić kampanię w ramach Erli Campaigns o wartości min. 100 zł netto


Więcej informacji o warunkach przystąpienia do nowego programu „Na Start” oraz o korzyściach z tego wynikających dostępnych jest na stronie: Erli.pl/na-start.


Erli.pl Na Start bez przedpłat z automatycznym zwrotem prowizji


Adam Ciesielczyk wskazuje, iż nowy program wykorzystuje potencjał, który udało nam się stworzyć w ramach Erli Campaigns, czyli rozwiązaniu dla e-sklepów opartym o najlepiej funkcjonujące rozwiązania reklamowe na rynku i pozwalającym realnie zwiększyć sprzedaż na platformie.


Adam Ciesielczyk, prezes zarządu Erli.pl.


Obecnie w ramach realizowanych kampanii wykorzystujemy już ponad 200 tys. wydawców reklamowych, a doświadczenie i wiedza naszego zespołu w tym obszarze pozwala osiągać cele biznesowe naszych sprzedawców, co dobitnie pokazują realizowane przez nas kampanie – zaznacza CEO Erli.pl.


I wylicza, iż w 2022 roku jego firma przeznaczyła ponad 60 mln zł na wsparcie kampanii reklamowej sprzedawców działających na Erli.pl, a w ciągu pierwszych sześciu miesięcy na ten cel przygotowano kolejne 40 mln zł.


Dodatkowo wdrożyliśmy istotną zmianę, która likwiduje finansową barierę wejścia do programu. Aby uruchomić kampanię w ramach Erli Campaigns nie wymagamy przedpłaty, a koszty prowadzonych działań reklamowych potrącamy z już wygenerowanej sprzedaży – dodaje Adam Ciesielczyk.


Kolejną zmianą jest zautomatyzowanie procesu zwrotu prowizji w określonych w regulaminie przypadkach, zwłaszcza w sytuacji anulowania zakupu czy zwrotu produktu ze strony kupujących. Zwrot prowizji następuje w tej chwili automatycznie na konto sprzedawcy, bez konieczności składania dodatkowego wniosku.


Wysokie koszty wejścia w e-commerce


Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl, zauważa, iż rozpoczęcie sprzedaży w internecie to dla wielu firm milowy krok, ale bardzo często okupiony strachem przed wysokimi kosztami wejścia.


Koszty prowadzenia internetowego biznesu są w tej chwili niemal identyczne jak te, które sprzedawca ponosi w przypadku stacjonarnej formy handlu – wskazuje.


I tłumaczy, iż chodzi między innymi o obsługę płatności, usługi logistyczne czy promocję sklepu online, a także coraz wyższymi marżami, jakie pobierają firmy wspierające i zapewniające tego typu usługi.


Dlatego od samego początku model biznesowy Erli oparty został na wzajemnym wsparciu, za pomocą którego realnie obniżamy koszty funkcjonowania e-commerce, oferując pakiet działań wspierających – płatniczych, logistycznych i promocyjnych – przypomina Adam Ciesielczyk.
Idź do oryginalnego materiału