Nowa sieć handlowa wchodzi do Polski. To będzie mocny konkurent dla Action i Pepco!

1 tydzień temu
Zdjęcie: Nowa sieć sklepów wchodzi na polski rynek 


Malezyjska sieć MR D.I.Y. otwiera pierwsze sklepy w Polsce, tworząc nowe miejsca pracy i planując dynamiczną ekspansję na rodzimym rynku.


MR D.I.Y., popularna sieć handlowa z Malezji, przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Jak dowiedział się portal tvn24.pl, pierwsze sklepy tej marki pojawią się w Krakowie, Zabrzu i Piotrkowie Trybunalskim. Firma nie zamierza na tym poprzestać i planuje otwarcie kolejnych placówek w różnych częściach kraju.


MR D.I.Y. wchodzi do Polski


Pierwsze informacje o planowanych otwarciach zostały podane przez serwis Wiadomościhandlowe.pl, a następnie potwierdzone przez przedstawicielkę MR D.I.Y., Iwonę Buchcic. W korespondencji z redakcją tvn24.pl Buchcic wskazała, iż sklepy powstaną w Zabrzu w Centrum Handlowym Platan, w Galerii Bronowice w Krakowie oraz w Piotrkowie Trybunalskim w Focus Mall.


„Wybór tych lokalizacji jest przemyślany – to popularne centra handlowe, z dużym ruchem klientów i bogatą ofertą najemców” – podkreśliła.Pierwsze sklepy MR D.I.Y.


Otwarcia pierwszych sklepów są zaplanowane na listopad i grudzień tego roku, jednak dokładne daty zostaną podane wkrótce. Rozpoczęcie działalności w Polsce wiąże się również z utworzeniem nowych miejsc pracy – firma planuje zatrudnić do 1000 osób w ciągu pierwszych trzech lat działalności. Nowe etaty będą dotyczyć zarówno pracy w sklepach, jak i w magazynach oraz biurach administracyjnych.


MR D.I.Y. ma ambitne plany rozwoju na polskim rynku. „Te trzy sklepy to dopiero początek naszej ekspansji. w tej chwili prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat kolejnych lokalizacji” – zapowiada Iwona Buchcic. Firma zamierza otworzyć 10 placówek do końca lutego 2025 roku.


Co można kupić w MR D.I.Y?


Sieć MR D.I.Y. specjalizuje się w sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego, a w Polsce będzie konkurować m.in. z takimi markami jak Action, TEDi, Pepco i KiK. MR D.I.Y. jest obecny w wielu krajach na całym świecie, w tym m.in. w Malezji, Singapurze, Tajlandii, Hiszpanii i Turcji, a średnia powierzchnia sklepu wynosi około 900 metrów kwadratowych.
Idź do oryginalnego materiału