Prosta i użyteczna — taka ma być nowa strona internetowa mBanku. Rozwiązanie będzie dostępne już 9 marca.

Prostota i użyteczność
Strona internetowa to istotny kanał komunikacyjny mBanku. Co miesiąc jego strona informacyjna notuje średnio 12 mln odsłon. Znajdują się na niej informacje o bankowych produktach, samym banku i bieżące komunikaty dla klientów. Nowa strona internetowa ma spełniać założenia idei „technologii do usług”. Dzięki jej prostszej budowie łatwiej będzie można znaleźć najważniejsze informacje. Bank zapewnia również, iż strona będzie szybciej się ładować. Wpłynie na to fakt, iż została zbudowana w chmurze.
Nowa strona internetowa mBanku
Stronę twórcy zaprojektowali w zgodzie z najnowszymi trendami. Prezentacja treści związanych z produktami i usługami jest spójna i przejrzysta. Do dyspozycji odbiorcy są tryb jasny i ciemny nowej witryny.
„Kluczowe jest, aby klienci mogli gwałtownie i bez problemów odnaleźć informacje, na których im zależy. Wiele wysiłku włożyliśmy w uproszczenie nawigacji i dostosowanie jej do najnowszych trendów UX-owych” – mówi Monika Pabich, wicedyrektor departamentu omnichannel w mBanku.
Również treści na stronie bank opracował według standardu prostego języka, który w nim obowiązuje. Dzięki temu choćby skomplikowane zagadnienia związane z bankowością są przystępne i zrozumiałe.
Strona powstała we współpracy z firmą Univio, która dostarczyła technologię, oraz mServices, odpowiedzialnym za design. Bank podkreśla, iż nie zmieni się strona logowania do bankowości internetowej.
Źródło grafiki: mBank

Nowa strona internetowa mBanku. Zapowiedź zmian

Program Grantowy ING. Ruszył nabór do siódmej edycji
Czytaj więcej

Jakie są rodzaje kart płatniczych? Czym różnią się karty bankowe?

Karta wielowalutowa. Jak płacić za granicą tanio?

Limit odnawialny – co to jest, jak działa i czy opłaca się go mieć?
