Nowa usługa od InPost zyskuje popularność

9 miesięcy temu

InPost sukcesywnie wdraża usługę InPost Pay w kolejnych sklepach internetowych.

InPost Pay to usługa od InPost, która łączy płatność i dostawę w jednym przycisku, już na karcie produktu lub w koszyku. Jednorazowa rejestracja to klucz do szybszych zakupów. Wybierz opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay” i korzystaj z przywilejów. Następnie przejdź do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje Twoją ulubioną formę dostawy i metodę płatności. Co więcej, wszystkie informacje o zamówieniach znajdziesz w jednym miejscu.

Zakupy jednym kliknięciem

Usługa oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat, punktu PUDO lub kurierem. InPost Pay dostępny jest już w wielu flagowych sklepach internetowych, a jako pierwsi do rewolucji zakupowej dołączyli: North, TaniaKsiazka.pl, Ochnik, Varlesca, Gandalf czy JanShop. Do usługi sukcesywnie przyłączają się kolejne sklepy internetowe, jak Deezee (Grupa CCC), Ryłko, Komputronik i wielu innych – oferując tym samym jeszcze wygodniejszą formę zakupów online. Dla sprzedawców korzystanie z InPost Pay oznacza zwiększenie potencjału biznesowego przez lepszą konwersję i wzrost liczby nowych klientów. Pełna lista sklepów z InPost Pay dostępna jest w aplikacji InPost Mobile – w zakładce „Zakupy”, w karcie „Partnerzy”.

– Wystarczy dodać produkty do koszyka i kliknąć „Kup z InPost Pay”. Cały koszyk zakupowy zostaje wówczas przeniesiony do aplikacji InPost Mobile, z której korzysta już ponad 11 mln użytkowników. Tam można szybko, wygodnie i bezpiecznie sfinalizować zakup przy minimum formalności. – tłumaczy Szymon Wałach, Dyrektor Digital i Strategii w InPost. – Rejestracji do usługi dokonuje się tylko przy pierwszym zakupie, dzięki czemu każda kolejna transakcja z InPost Pay znacznie skraca ścieżkę kupującego. Nie trzeba już wypełniać formularzy w różnych sklepach, czy wybierać adresu dostawy i metody płatności. Użytkownik ma zapisaną ulubioną formę płatności i wskazane preferowane miejsce dostawy, a co więcej, może na bieżąco śledzić status zamówień i dostawy w naszej aplikacji – dodaje.

– Grudzień to wyjątkowy czas zakupowy, a konkurs oferowany przez InPost to dodatkowa forma zachęcenia klientów do odkrywania nowych udogodnień w zakupach online – takich, jak InPost Pay – mówi Izabela Karolczyk-Szafrańska, Wiceprezes Zarządu, Chief Marketing & ESG Officer InPost.

Idź do oryginalnego materiału