W piątek 6 czerwca odbyło się Walne Zgromadzenie Polskiej Organizacji Reklamodawców (POR) podczas którego podsumowano dotychczasową działalność POR i przeprowadzono wybory nowych władz stowarzyszenia.
Podczas obrad przeprowadzono głosowania dotyczące udzielenia absolutorium ustępującym władzom. Walne Zgromadzenie wysoko oceniło działalność organizacji. Podziękowano ustępującemu zarządowi i Elżbiecie Gorajewskiej – Dyr. Zarządzającej POR.
Po zakończeniu dwuletniej kadencji dotychczasowego Zarządu wybrano nowe władze Polskiej Organizacji Reklamodawców. Funkcję prezesa objął Dariusz Maciołek, CMO&CXO BNP Paribas Bank Polska.
– Dziękuję za zaufanie, którym obdarzyli mnie członkowie i członkinie POR – powiedział Dariusz Maciołek. – Przed nami intensywny czas pracy nad dalszym rozwojem POR – zarówno jeżeli chodzi o liczbę zrzeszonych marketerów, jak i pogłębianie ich wpływu w organizacjach oraz na rynku. Chcemy wzmacniać kompetencje, integrować środowisko marketingowe i rozwijać współpracę z innymi organizacjami branżowymi. POR to przestrzeń dla wiedzy, relacji i wspólnego działania – dodaje.
Na stanowisko wiceprezeski wybrano Aleksandrę Gawlas, Dyrektorkę Marketingu Henkel.
Nowy skład Zarządu POR tworzą również:
• Barbara Pijanowska-Kuras, CMO, Credit Agricole
• Agnieszka Durst, Dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego, UNIQA
• Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA
• Tomasz Chmielewski, Head of Marketing, Bolton Group
• Donata Wolińska, Chief Transformations & Sustainability Officer Poland & Baltic HUB, L’Oréal
Uzupełniająco do obecnej kadencji Rady Nadzorczej POR dołączyły:
• Anna Dzierżędzka, CEE Connections Planning and Media Director w PepsiCo
• Ewa Lampart, Chief Marketing and Communications Officer, LOT Polish Airlines
Polska Organizacja Reklamodawców to jedyna, niezależna organizacja będąca głosem marketerów i reprezentująca ich interesy.
Źródło: Polska Organizacja Reklamodawców