Nowoczesny i ekologiczny market Kaufland w Limanowej

1 miesiąc temu

W Limanowej otwarto nowoczesny market Kaufland zlokalizowany przy ul. Zygmunta Augusta 14A. W pasażu handlowym dostępne są sklepy i punkty usługowe lokalnych oraz ogólnopolskich najemców.

Nowy market został zaprojektowany z uwzględnieniem nowoczesnych rozwiązań proekologicznych. Przed obiektem o powierzchni sprzedaży ponad 2000 m kw. zaparkuje ponad 160 samochodów, będzie można również skorzystać ze stacji ładowania samochodów elektrycznych. Dodatkowo, na dachu obiektu zamontowano instalację fotowoltaiczną. Inwestycja stanowiła duże wyzwanie inżynieryjne, ponieważ budynek powstał przy zboczu góry. Na potrzeby realizacji projektu konieczne było usunięcie części masywu i umocnienie skarpy przy użyciu pali żelbetowych, które zapewniają stabilność całej konstrukcji i bezpieczeństwo użytkowników.

Bezpieczeństwo i jakość

– Budowa marketu w tym miejscu wymagała niezwykle precyzyjnego podejścia. Dzięki zastosowanym technologiom udało się stworzyć obiekt, który nie tylko harmonijnie wpisuje się w otoczenie, ale także spełnia najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Jestem przekonany, iż nowy market stanie się ważnym punktem na mapie miasta i miejscem chętnie odwiedzanym przez mieszkańców – podkreśla Mariusz Durlej, Starszy Kierownik Projektu w Pionie Budowy i Rozwoju Nieruchomości Kaufland Polska.

W pasażu handlowym Kaufland na klientów czeka szeroka gama punktów usługowych i sklepów. Działa tu m.in. Piekarnia i Cukiernia Strusinianka, sklep mięsny P.W. Laskopol, salon prasowy Tabak Polska czy sklep FON X oferujący akcesoria telefoniczne i e-papierosy. Dodatkowo dla wygody kupujących na terenie pasażu znajduje się bankomat Euronet.

Kaufland na ścieżce rozwoju

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 255 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników. Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Idź do oryginalnego materiału