Zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi mogą skorzystać z nowych funkcjonalności w serwisach bankowości elektronicznej PKO BP. O najnowszych rozwiązaniach bank poinformował na swojej stronie internetowej.
Nowość w IKO i w iPKO
Pierwsze z ułatwień dotyczy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej banku dla klientów indywidualnych. Jest nim łatwiejsza weryfikacja informacji dotyczących dwóch rodzajów płatności. Zarówno w aplikacji IKO, jak i w serwisie internetowym iPKO po wejściu w ścieżkę „Historia/Operacje na koncie” udostępnione zostają szczegóły dotyczące transakcji kartą debetową i BLIK-iem.
Informacje oprócz kwoty transakcji zawierają dane sprzedawcy i jego logo (w określonych przypadkach). Dzięki temu klient łatwiej zweryfikuje swoje wydatki. Bank pracuje nad przedstawieniem w przeglądzie kolejnych cech transakcji. Mają dotyczyć m.in. kategorii zakupowej, strony www i lokalizacji sklepu.
Nowy token sprzętowy w iPKO Biznes
Bank poinformował także o wprowadzeniu nowego urządzenia sprzętowego dla klientów biznesowych. Od października mogą oni użytkować nowy token sprzętowy, który potwierdzi operacje w bankowości internetowej. Rozwiązanie nie wymaga posiadania karty kodów jednorazowych. Na stronie internetowej PKO BP znajduje się instrukcja korzystania z nowego urządzenia i szczegóły dotyczące możliwości jego zamówienia.
Jednocześnie bank przypomina, iż każdy z użytkowników biznesowych może zamienić token sprzętowy na metodę mobilnej autoryzacji. Jest to najszybsza metoda potwierdzania transakcji, która nie wymaga posiadania dodatkowych urządzeń.