Nowości w VeloBanku. Dotyczą bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

zgarnijpremie.pl 1 tydzień temu

Grudzień jest miesiącem upominków. Dla klientów VeloBanku oznacza to również nowości dotyczące funkcjonalności w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Bank przedstawił je w informacji prasowej.

Szybkie logowanie i uwierzytelnianie z VeloID

Pierwsza z nowości dotyczy aplikacji mobilnej VeloBanku. Jej użytkownicy mogą teraz w łatwiejszy sposób potwierdzić swoją tożsamość i uzyskać łatwiejszy dostęp do usług publicznych i Profilu Zaufanego. Wszystko dzięki uruchomieniu w tym kanale VeloID. Dzięki znanemu z bankowości internetowej rozwiązania klienci będą mogli jeszcze szybciej załatwić zdalnie sprawy urzędowe oraz związane, np. z obsługą ubezpieczenia czy dostawą energii.

„Naszą ambicją jako fintechu wśród banków jest zapewnienie klientom jak najlepszego VeloExperience. Codzienne bankowanie czynimy jeszcze łatwiejszym i bardziej przyjaznym dzięki wdrażaniu kolejnych udogodnień w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Cyfrowe kanały dostępu do usług VeloBanku dopracowujemy tak, by korzystanie z nich ułatwiało nie tylko kwestie związane z finansami, ale pod każdym względem przekładało się na wygodę naszych klientów” – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych w VeloBanku.

Pozostałe nowości w VeloBanku

Nowe rozwiązania dotyczą również obszarów płatności i personalizowanych powiadomień. Użytkownicy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej mogą już zlecić przelew do zaufanego odbiorcy bez konieczności dodatkowej autoryzacji. VeloBank wprowadza również limity czasowe transakcji. Rozwiązanie przyda się szczególnie podczas większych zakupów lub bankowania w czasie podróży.

Dodatkowo klienci VeloBanku zyskują także możliwość personalizacji powiadomień PUSH dotyczących wpływów i wydatków. Można skorzystać z ich podziału na konta lub karty klienta. Zmianą, która ułatwi korzystanie z bankowości internetowej, jest możliwość powiększania tekstu, korzystania z ciemnego motywu oraz trybu kontrastu ułatwiającego czytanie.

„VeloBank za jeden z priorytetów obrał systematyczne zwiększanie dostępności usług oraz wygody swoich klientów. Obok dynamicznego powiększania sieci placówek dbamy o ciągły rozwój kanałów cyfrowych, które tuż przed świętami wzbogacamy o szereg użytecznych funkcjonalności. Cyfrowa dostępność oraz nieustanna optymalizacja naszej bankowości mobilnej i internetowej mają na celu zaproszenie do świata bardziej velo jak najliczniejszego grona bankujących wygodniej” – podsumowuje Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej z VeloBanku.

30 grudnia 2024 Wiadomości
Santander X Global Challenge. Polacy wśród laureatów
30 grudnia 2024 Wiadomości
Nowy prezes ING Banku Śląskiego ze zgodą KNF. niedługo początek kadencji
Czytaj więcej
20 grudnia 2022 Finanse codzienne – poradniki
Co potrafi wirtualna karta płatnicza do konta bankowego?
22 marca 2022 Finanse codzienne – poradniki
Nowa odsłona zgarnijpremie.pl!
19 lutego 2024 Lokaty i konta oszczędnościowe – poradniki
Lekcje finansowe w wieku 10, 20 i 30 lat. Co chciałbyś usłyszeć?
23 stycznia 2023 Finanse codzienne – poradniki
Jak uniknąć zajęcia rachunku bankowego?

TAG:

VeloBank
Idź do oryginalnego materiału