Grudzień jest miesiącem upominków. Dla klientów VeloBanku oznacza to również nowości dotyczące funkcjonalności w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Bank przedstawił je w informacji prasowej.

Szybkie logowanie i uwierzytelnianie z VeloID
Pierwsza z nowości dotyczy aplikacji mobilnej VeloBanku. Jej użytkownicy mogą teraz w łatwiejszy sposób potwierdzić swoją tożsamość i uzyskać łatwiejszy dostęp do usług publicznych i Profilu Zaufanego. Wszystko dzięki uruchomieniu w tym kanale VeloID. Dzięki znanemu z bankowości internetowej rozwiązania klienci będą mogli jeszcze szybciej załatwić zdalnie sprawy urzędowe oraz związane, np. z obsługą ubezpieczenia czy dostawą energii.
„Naszą ambicją jako fintechu wśród banków jest zapewnienie klientom jak najlepszego VeloExperience. Codzienne bankowanie czynimy jeszcze łatwiejszym i bardziej przyjaznym dzięki wdrażaniu kolejnych udogodnień w aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Cyfrowe kanały dostępu do usług VeloBanku dopracowujemy tak, by korzystanie z nich ułatwiało nie tylko kwestie związane z finansami, ale pod każdym względem przekładało się na wygodę naszych klientów” – podkreśla Marek Grodkiewicz, Dyrektor Zarządzający Obszaru Transformacji Kanałów Cyfrowych w VeloBanku.
Pozostałe nowości w VeloBanku
Nowe rozwiązania dotyczą również obszarów płatności i personalizowanych powiadomień. Użytkownicy bankowości internetowej i aplikacji mobilnej mogą już zlecić przelew do zaufanego odbiorcy bez konieczności dodatkowej autoryzacji. VeloBank wprowadza również limity czasowe transakcji. Rozwiązanie przyda się szczególnie podczas większych zakupów lub bankowania w czasie podróży.
Dodatkowo klienci VeloBanku zyskują także możliwość personalizacji powiadomień PUSH dotyczących wpływów i wydatków. Można skorzystać z ich podziału na konta lub karty klienta. Zmianą, która ułatwi korzystanie z bankowości internetowej, jest możliwość powiększania tekstu, korzystania z ciemnego motywu oraz trybu kontrastu ułatwiającego czytanie.
„VeloBank za jeden z priorytetów obrał systematyczne zwiększanie dostępności usług oraz wygody swoich klientów. Obok dynamicznego powiększania sieci placówek dbamy o ciągły rozwój kanałów cyfrowych, które tuż przed świętami wzbogacamy o szereg użytecznych funkcjonalności. Cyfrowa dostępność oraz nieustanna optymalizacja naszej bankowości mobilnej i internetowej mają na celu zaproszenie do świata bardziej velo jak najliczniejszego grona bankujących wygodniej” – podsumowuje Marta Dałkiewicz, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej z VeloBanku.

Santander X Global Challenge. Polacy wśród laureatów

Nowy prezes ING Banku Śląskiego ze zgodą KNF. niedługo początek kadencji
Czytaj więcej

Co potrafi wirtualna karta płatnicza do konta bankowego?

Nowa odsłona zgarnijpremie.pl!

Lekcje finansowe w wieku 10, 20 i 30 lat. Co chciałbyś usłyszeć?
