Nowy członek zarządu Credit Agricole

10 godzin temu

Louis-Henri Groussier dołączył do zarządu Credit Agricole Bank Polska. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie specjalizowanymi rynkami małych i średnich przedsiębiorstw, agrobiznesu oraz produktów hipotecznych.

Louis-Henri Groussier ma 38 lat. Ukończył EDHEC Business School w Nicei. Ma dyplomy z zarządzania oraz finansów, poparte bogatym doświadczeniem w zarządzaniu zarówno obszarami detalicznymi, jak i korporacyjnymi. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również zarządzanie ryzykiem i zgodnością.

Z Grupą Credit Agricole związany jest od 2009 roku. Ostatnio pełnił funkcję zastępcy dyrektora bankowości detalicznej banku regionalnego Crédit Agricole Charente-Périgord, a wcześniej zajmował stanowiska kierownicze w Crédit Agricole Corporate and Investment Bank w Paryżu.

W Credit Agricole Bank Polska będzie odpowiedzialny za rozwój oferty i sprzedaż produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw, rolników i przedsiębiorców rolnych, a także produktów hipotecznych.

– Jestem bardzo podekscytowany nowym wyzwaniem. Polska to bardzo interesujący rynek, z dużym potencjałem wzrostu, istotny dla rozwoju całej Grupy Credit Agricole. Cieszę się, iż będę mógł wykorzystać swoje doświadczenie i energię, aby Credit Agricole Bank Polska stał się jeszcze bardziej efektywny w obszarze rynków specjalistycznych i umacniał swoją pozycję w tych segmentach – powiedział nowy wiceprezes CABP.

Credit Agricole Bank Polska jest częścią Grupy Credit Agricole – jednej z 10 największych instytucji finansowych na świecie. W Polsce działa od 2001 r. Obsługuje ponad milion klientów indywidualnych a także małe i średnie przedsiębiorstwa, rolników i przedsiębiorstwa rolne oraz korporacje. Działa również w obszarze kredytów konsumenckich. Oferuje pełną gamę produktów i usług bankowych, a także usług ubezpieczeniowych i assistance.

W ramach działania na rzecz społeczeństwa bank realizuje strategię ESG i wspiera swoich klientów w transformacji energetycznej, oferując im szeroką gamę produktów kredytowych przeznaczonych na finansowanie „zielonych” inwestycji. Realizuje także dwa sztandarowe projekty CSR: kampanię edukacyjną #mniejplastiku, w ramach której popularyzowana jest wiedza o szkodliwości nadmiaru plastikowych odpadów w środowisku naturalnym oraz program „Zamieniam się w słuch”, który polega na wsparciu dla osób z problemami słuchu.

Idź do oryginalnego materiału