Nowy król drożyzny opanował sklepowe półki. Polacy sięgają głębiej do portfela, ale i tak kupują
Zdjęcie: wózek na zakupy
Po miesiącach względnej stabilizacji cen inflacja ponownie pokazuje swoje oblicze, uderzając w najczulszy punkt domowych budżetów – codzienne zakupy spożywcze. Choć Polacy nauczyli się już żyć z drożyzną i polować na promocje, na sklepowych półkach pojawił się nowy, niekwestionowany "król drożyzny". To produkt absolutnie podstawowy, obecny w każdej kuchni, którego cena wystrzeliła w ostatnich tygodniach, zmuszając sieci handlowe do nerwowych i zdecydowanych ruchów.

1 miesiąc temu





![Damian Kołata, 7R: czas na nowe lokalizacje [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/12/damian-kolata-7r.jpg)


![[RAPORT] Colliers: polski kapitał napędza inwestycje w nieruchomości](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/park-handlowy2.jpg)