Nowy projekt Lagardère Travel Retail łączy kawę, lifestyle i strefę IQOS

9 godzin temu

W samym sercu nowo otwartego parku handlowego Przystanek Karkonosze w Miłkowie k. Karpacza Lagardère Travel Retail w Polsce zaprezentowało wyjątkową przestrzeń – So Coffee Park!. To miejsce, w którym kawiarnia łączy się z atmosferą miejskiego parku i nowoczesnej strefy retail, tworząc przestrzeń do spotkań, relaksu i inspiracji.

Nowy lokal o powierzchni blisko 90 mkw. oferuje 36 miejsc siedzących wewnątrz oraz sezonowy ogródek. Industrialny wystrój został uzupełniony zielenią i detalami sprzyjającymi odpoczynkowi: wspólnym stołem z szachownicą, drzewem symbolizującym park w środku kawiarni czy stylizowanymi schodkami, które pełnią funkcję miejskiej trybuny. Wnętrze wzbogacają także lokalne akcenty – grafiki nawiązujące do gór oraz oferta pamiątek i ceramiki z regionu.

Przestrzeń spotkań i inspiracji

So Coffee Park! to jednak więcej niż kawiarnia. Goście odkryją tu strefę IQOS oraz regały z produktami lifestyle. Dzięki temu lokal staje się miejscem, gdzie gastronomia, styl życia i relaks tworzą spójną całość.

– So Coffee Park! to przestrzeń spotkań i inspiracji. Łączymy świetną kawę z atmosferą parku – otwartą, przyjazną i wielowymiarową. Chcemy, aby każdy gość znalazł tu coś dla siebie kameralny stolik, wspólną przestrzeń do integracji, nowatorskie produkty lifestyle, a także dedykowaną strefę IQOS. To element nowego modelu strategicznej współpracy Lagardère Travel Retail z Philip Morris International, dzięki któremu odwiedzający mogą liczyć na wsparcie profesjonalnego doradcy oraz dostęp do najnowszych rozwiązań w tej kategorii – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający ds. handlowych i innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Dlaczego Karkonosze?

Lagardère Travel Retail w Polsce stale rozszerza działalność poza tradycyjne dla siebie lokalizacje tranzytowe, takie jak lotniska i dworce, rozwijając ofertę także w popularnych destynacjach turystycznych. Karkonosze i Karpacz to jedno z najchętniej odwiedzanych miejsc w kraju – przez cały rok. To właśnie tutaj So Coffee Park! ma szansę stać się nie tylko kawiarnią, ale także punktem spotkań dla turystów i mieszkańców.

– Karpacz i całe Karkonosze przyciągają setki tysięcy odwiedzających rocznie, a ruch turystyczny stale rośnie. Widzimy w tym ogromny potencjał do rozwoju nowych formatów gastronomicznych i retailowych. Dlatego zdecydowaliśmy się właśnie tutaj otworzyć So Coffee Park – koncept, który wychodzi poza klasyczną kawiarnię i odpowiada na oczekiwania gości szukających jakości, wygody i dodatkowych doświadczeń w trakcie pobytu w regionie. To dla nas istotny krok w dywersyfikacji działalności i testowaniu nowych formatów gastronomicznych i retailowych w miejscowościach turystycznych – podkreśla Andrzej Miłaszewicz, dyrektor zarządzający ds. operacji i rozwoju Lagardère Travel Retail w Polsce.

Idź do oryginalnego materiału