Nu rozwija się jak szalony, osiągając rekordowe zyski, a około jedna czwarta nowych klientów to Meksykanie

ochrona24.info 1 miesiąc temu

Nikt nie spodziewał się dobrego występu w tym roku, ale nie wiedział, iż będzie tak dobrze: Jej zyski pobiły rekord w pierwszej połowie 2024 roku.

Co więcej, Meksykanie wydają się kochać swoją bankowość cyfrową, ponieważ według Raport wyników Dla firmy Prawie 25% nowych klientów pochodzi z naszego kraju.

Ten nowy bank przyciąga klientów, którzy nie chcą już zajmować się zawiłościami tradycyjnych banków: dobre wyniki Noh są tego dowodem.

Brazylijska spółka holdingowa Nu wspomniałem A Rekordowe zyski w Ameryce Łacińskiej W pierwszym kwartale 2024 r. wyniósł 2,8 miliarda dolarów, co przekroczyło oczekiwania analityków, którzy już przeważyli karty na korzyść.

Nowy bank nie tylko przekroczył oczekiwania; W 2023 roku jej przychody się podwoją. Jego wynik również zasługuje na brawa. według linia Bloomberga, Stało się to bowiem w sezonie, kiedy waluty Ameryki Łacińskiej straciły na wartości – i nasze portfele to odczuły.


Jako jeden z największych banków cyfrowych na świecie, Nu sumo 5,2 miliona klientów na całym świecie. Oczywiście gra w domu ma zalety: Większość działalności przez cały czas znajduje się w Brazylii I przypuszczać To przyciągało „Liczba klientów w ciągu ostatnich 12 miesięcy jest większa niż liczba największych tradycyjnych banków w Brazylii łącznie” Cytuję dane z Banku Centralnego.

Meksyk przekazuje swoje pieniądze No

Jeden z krajów, w którym nr zwiększyć Szybki jest Meksyk: w okresie od stycznia do czerwca otwarto 1,2 mln nowych rachunków, tj Prawie 25% wszystkich nowych klientów neobanku. Depozyty wyniosły 3,3 miliarda dolarów.


Konta ze zwrotami, które przyciągają meksykańską opinię publicznąWedług raport Z Nu Holding W naszym kraju jest już 7,8 mln klientów, co czyni nas drugim co do wielkości rynkiem dla Nubanku.

Nu stawia sobie bardzo wysokie cele: powiedział dyrektor generalny Nubanku David Velez On uwalnia Z firmy:

„Wierzymy, iż ta formuła biznesowa, napędzana wyjątkowym talentem, inwestycjami w technologię i miłością do marki, utoruje Nu drogę do stania się największą platformą technologii konsumenckich w Ameryce Łacińskiej”.

Ale pozostało coś więcej: ekspansja Wyróżniać się Kolejny cel ogłoszony przez fintech na początku roku: Nou czuje się już silny i postawi na to, iż zostanie bankiem.

Trzeba będzie sprawdzić, czy zmiana ta pozostanie atrakcyjna dla klientów uciekających zwłaszcza od tradycyjnej bankowości.

Idź do oryginalnego materiału