
Na platformie mojaFirma.pzu.pl pojawił się nowy produkt skierowany do operatorów dronów. w tej chwili klienci instytucjonalni i brokerzy mogą samodzielnie przygotować online ofertę obowiązkowego ubezpieczenia OC operatorów dronów. To odpowiedź na dynamiczny rozwój rynku bezzałogowców w Polsce.
W listopadzie br. w naszym kraju wprowadzono obowiązek posiadania ubezpieczenia OC przez operatorów dronów o masie startowej od 0,25 kg do 20 kg, zgodnie z nowelizacją Prawa lotniczego i unijnymi standardami bezpieczeństwa. Regulacje te mają na celu zwiększenie bezpieczeństwa operacji bezzałogowych statków powietrznych i ochronę osób trzecich przed skutkami szkód. Na przełomie października i listopada br. liczba zarejestrowanych w Polsce operatorów dronów przekroczyła 411 tysięcy, co pokazuje skalę rynku.
Oferta obowiązkowego ubezpieczenia OC operatorów dronów od PZU gwarantuje pełną zgodność z obowiązującymi regulacjami, zapewniając minimalną sumę gwarancyjną na poziomie 50 000 SDR (jednostka rozrachunkowa stosowana przez Międzynarodowy Fundusz Walutowy – red.). Dla klientów oczekujących większej ochrony PZU przygotowało elastyczne warianty z wyższymi sumami ubezpieczenia. Dotychczas polisę można było zawrzeć w serwisie i aplikacji mojePZU, w oddziałach, u agentów i multiagentów. Teraz możliwe jest to również na platformie mojaFirma.pzu.pl.
Zakres ochrony obejmuje szkody wyrządzone osobom trzecim podczas operacji dronem, zarówno w celach rekreacyjnych, jak i komercyjnych.
„Zgodnie z zapowiedziami, konsekwentnie rozwijamy platformę mojaFirma, wprowadzając na nią kolejne nowoczesne rozwiązania. Dodanie OC dla operatorów dronów, obok ubezpieczeń cargo, cyber i D&O, to dowód, iż PZU odpowiada na zmiany regulacyjne i potrzeby rynku. Naszym celem jest zapewnienie narzędzi, które pozwalają naszym partnerom i klientom działać szybciej, wygodniej i w pełni online” – mówi Piotr Nettik, dyrektor ds. underwritingu ubezpieczeń pozakomunikacyjnych w Pionie Klienta Korporacyjnego PZU.
Serwis mojaFirma.pzu.pl to nowoczesna platforma stworzona z myślą o klientach biznesowych i brokerach, która umożliwia szybkie i wygodne przygotowanie ofert całkowicie online. System automatycznie ocenia ryzyko i proponuje gotowe warianty dopasowane do potrzeb klienta, zapewniając dostępność przez całą dobę.
Cyfryzacja procesów i wzmocnienie współpracy z partnerami to najważniejszy element strategii „PZU dla Brokera”. Dzięki możliwości samodzielnego ofertowania produktów, klienci i brokerzy zyskują nowoczesne narzędzie, które usprawnia procesy sprzedażowe, zwiększa efektywność i umożliwia pełną obsługę online.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.mojaFirma.pzu.pl

1 godzina temu











