Ochnik rozpoczyna ekspansję na Słowacji

1 tydzień temu

Polska marka uruchomiła swój pierwszy sklep na rynku słowackim. Zlokalizowany jest w centrum handlowym Laugaricio w Trenczynie. Salon ma powierzchnię 328 mkw., która zgodnie z najnowszą koncepcją marki została podzielona na strefę odzieżową i galanteryjno-walizkową. Do każdej z nich prowadzi oddzielne wejście.

“Jeden sklep to dla nas oczywiście za mało! Możemy zdradzić, iż niedługo otworzymy na Słowacji kolejny salon – tym razem w galerii Centro Nitra. Niebawem ruszy też nasz słowacki sklep internetowy, za pomocą którego będzie można cieszyć się produktami Ochnik także poza Trenczynem i Nitrą” – informują przedstawiciele marki.

Uruchomienie sieci sprzedaży na Słowacji to bardzo istotny krok w międzynarodowym rozwoju tej marki.

Rozwój marki Ochnik

Ochnik S.A. to polska firm rodzinna z 35-letnią tradycją, która stworzyła jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowo-galanteryjnych. Historia firmy biegnie od zaprojektowania i uszycia pierwszej skórzanej kurtki poprzez systematyczne rozszerzanie oferowanego asortymentu i budowę własnej sieci sprzedaży, liczącej 126 salonów.

Obecnie Ochnik to najszybciej rozwijająca się i najlepiej rozpoznawalna marka odzieżowo-galanteryjna w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu badawczego Euromonitor Ochnik jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce i drugą największą marką na polskim rynku galanterii i bagażu.

Idź do oryginalnego materiału