Polska marka Ochnik, znana z wysokiej jakości odzieży, galanterii skórzanej, akcesoriów i walizek, kontynuuje dynamiczną ekspansję na rodzimym rynku. W ostatnich dniach do sieci sprzedaży dołączyły dwa kolejne dwusalony, które zostały otwarte w Centrum Handlowym Plaza w Rzeszowie oraz Galerii Wiślanka w Żorach. w tej chwili ponad 50 sklepów marki funkcjonuje w tej formule, a w najbliższych latach Ochnik planuje podwoić ich liczbę.
– Koncept dwusalonów sprawdza się doskonale. Zapewnia lepszą prezentację kolekcji oraz wyższy komfort zakupów. To rozwiązanie, które odpowiada zarówno na potrzeby klientów, jak i wymagania współczesnego handlu – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci Ochnik.
Nowe otwarcia w Rzeszowie i Żorach
17 maja Ochnik otworzył nowy, największy na Podkarpaciu salon w Centrum Handlowym Plaza w Rzeszowie – trzeci punkt marki w tym mieście. Dwusalon o powierzchni 430 mkw. został zaprojektowany w koncepcji „shop in shop”, z dwoma niezależnymi wejściami oraz wyraźnym podziałem na strefę odzieżową i akcesoryjno-walizkową. Ponad 20-metrowa witryna i nowoczesne wnętrze znakomicie eksponują pełną ofertę marki – od kurtek, płaszczy i ubrań po walizki, torby, portfele i dodatki podróżne.

Kilka dni wcześniej otwarto salon Ohcnik w Galerii Wiślanka w Żorach o powierzchni blisko 245 mkw.. Został on urządzony zgodnie z najnowszym konceptem marki, również z wyraźnie wyodrębnionymi strefami produktowymi oraz dwoma wejściami opatrzonymi logo Ochnik Accessories.
Lider rynku premium – Ochnik rośnie w siłę
Sieć sprzedaży Ochnik liczy dziś ponad 130 salonów, zarówno regularnych, jak i outletowych, zlokalizowanych w Polsce, Niemczech, na Ukrainie i Słowacji. To jedna z najszybciej rozwijających się marek modowo-galanteryjnych w segmencie premium. Według raportu Euromonitora firma jest liderem sprzedaży okryć wierzchnich oraz drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu.
Produkty Ochnik cieszą się uznaniem za jakość wykonania oraz ponadczasowy, a zarazem modny design. Kolekcje tworzone są przez młodych, kreatywnych projektantów, którzy z pasją śledzą światowe trendy i przekładają je na ofertę dopasowaną do potrzeb nowoczesnych klientów.