Od 4 do 100 osób - jak układać sprzedaż w IT? Ilona Leoniewska (CRO Escola S.A.) EM #124

feed.podbean.com 1 rok temu

Metoda księgowej w zwiększaniu sprzedaży sprawia, iż CRM staje się centralnym punktem procesu? W tym odcinku nie tyle zdradzamy tajniki, ile opowiemy co działa w sprzedaży.

Jeśli w firmie działa proces to nie będzie chaosu. Wiemy, co kto robi, do kogo się zwrócić i kiedy to zrobić. Sprzedaż także jest procesem. A w Escoli pojawiły się wyzwania, związane ze wzrostem firmy po akwizycjach. Staramy się dzielić wiedzą, sprzedaż współpracuje z marketingiem, potrafimy gwałtownie reagować, budować, zmieniać i rozwijać. Ale jest coś jeszcze, co pozwala Escoli na zdobywanie zleceń. Usłyszysz o tym około 40 minuty rozmowy.

Ilona Leoniewska, CRO Escola mówi o kluczowych momentach, dzięki którym utrzymuje i rozwija sprzedaż. Czym się różni zarządzanie działem sales w czasie. Co liczy się w kontakcie z klientem i jak w czasie współpracy z nim zmieniają się argumenty? Podziel się tym podcastem, opowiedz o nim znajomym sprzedawcom. A jeżeli podoba Ci się ten odcinek, daj nam 5 gwiazdek na apple lub Spotify i napisz swoją recenzję.

Wersję video tej rozmowy znajdziesz na naszej stronie: escola.pl


Muzyka: Kevin MacLeod

Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Zapraszamy do podcastu.

Idź do oryginalnego materiału