W toruńskim centrum handlowym z portfolio Greenman Poland systematycznie przybywa marek, które inwestują w modernizację swoich lokali. Kolejnym wieloletnim partnerem biznesowym, który niedawno sfinalizował prace, jest Esotiq – wiodąca polska marka bielizny damskiej i nocnej, która od lat inspiruje kobiety do odkrywania swojej kobiecości.
Jak informują jej przedstawiciele, salon został całkowicie przekształcony zgodnie z najnowszą filozofią marki Esotiq. Jego przestrzeń została natomiast dostosowana do najnowszego konceptu handlowego, który Esotiq wdraża aktualnie w swoich sklepach w całej Polsce. Nowa przestrzeń Esotiq została zaprojektowana z myślą o komforcie i intymności zakupów. Ciepłe, przyciemnione oświetlenie LED tworzy atmosferę sprzyjającą wybieraniu bielizny, a naturalne akcenty nadają wnętrzu przytulny charakter. Nowy koncept sklepu Esotiq stawia na prywatność i wygodę przymierzania, oferując klientkom dyskretne strefy do spokojnego wyboru i przymierzania bielizny.
Zmieniające się oczekiwania klientów
– Esotiq to kolejna marka modowa, która w ostatnim czasie zdecydowała się na modernizację salonu w Nowych Bielawach. Coraz większa liczba naszych najemców dostrzega potrzebę dostosowywania przestrzeni do zmieniających się oczekiwań konsumentów oraz aktualnych trendów w sektorze retail. Skala realizowanych inwestycji, obejmujących zarówno modernizacje, jak i wdrażanie nowych rozwiązań omnichannel, systematycznie rośnie – podkreśla Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Zakończone generalny remont połączony z wdrożeniem nowego konceptu w salonie Esotiq jest doskonałym przykładem tych zmian. Nowy design wnętrza, starannie zaprojektowane oświetlenie oraz przemyślana ekspozycja asortymentu skutecznie przyciągają uwagę klientów i sprzyjają zapoznaniu się z pełną ofertą marki. Istotnym elementem nowej odsłony sklepu jest też komfort zakupów, jakie Esotiq oferuje swoim klientom – dodaje.

– Nowy salon Esotiq w Nowych Bielawach to więcej niż tylko modernizacja – to nowe doświadczenie zakupowe stworzone specjalnie dla naszych klientek. Chcemy, aby każda kobieta czuła się tu wyjątkowo i mogła w spokoju wybierać bieliznę, która podkreśli jej indywidualność – mówi Agata Werner, Senior Retail Director
Nowe koncepty sklepów
Wraz z reopeningiem Esotiq dołącza do wydłużającej się listy najemców, którzy już poddali swoje wnętrza remodelingowi lub remontowi. Wśród marek, które również zrealizowały tego typu prace można znaleźć m.in. CCC, Rossmann, Douglas, Giacomo Conti. Ostatnie prace realizowane są także w salonie JYSK – marka wprowadza w Nowych Bielawach koncept 3.0.
– Zmiany wprowadzane przez najemców podnoszą atrakcyjność oferty całego centrum handlowego, czyniąc ją nowoczesną i dostosowaną do zmieniających się oczekiwań klientów. Realizowane inwestycje – w szczególności te związane z wdrażaniem nowych, często unikalnych w skali lokalnej konceptów handlowych – istotnie wzmacniają natomiast konkurencyjność obiektu oraz jego pozycję na rynku – mówi Karolina Nitowska. – Tego typu realizacje są także wyrazem zaufania do Nowych Bielaw. Marki niezmiennie postrzegają nas jako atrakcyjną biznesowo lokalizację i ważnego partnera na toruńskim rynku retail, z którym warto się rozwijać – dodaje.