Ogór (Ambra): Na tle trudnego rynku nasza pozycja rynkowa poprawiła się

6 dni temu

Mimo trudnych warunków na rynku polskim, Ambra zwiększa udziały rynkowe i utrzymuje odpowiednie marże sprzedażowe. Firma rozwija swoje portfolio, inwestuje w zrównoważony rozwój, w tym produkcję zeroemisyjną.

Nasza pozycja rynkowa na tym tle trudnego rynku poprawiła się i to nas cieszy. Nasze główne marki w zasadzie zwiększyły swoje udziały, wzmocniły swoją pozycję. Jednak na tak trudnym rynku niełatwo było uzyskać całkiem zadowalające wyniki, nieco powyżej 1% wzrostu ilości sprzedaży, 4% wzrostu przychodów to liczby, które trudno uznać za duży sukces. Relatywnie na spadającym rynku możemy być względnie zadowoleni. Cieszy również utrzymanie w tej trudnej sytuacji marż sprzedaży

mówi Robert Ogór, Prezes Zarządu, Ambra SA

W materiale informacje dotyczące:

  • rocznych wyników spółki,
  • spadków na rynku wina,
  • stabilnych marż,
  • rekomendowanej dywidendy,
  • rynków zagranicznych,
  • segmentu win bezalkoholowych,
  • zrównoważonego rozwoju (ESG),
  • rozwoju eksportu.
Idź do oryginalnego materiału