Drugie miejsce w kategorii „Distribution” konkursu Qorus Reinvention Awards Europe zdobył Omnibank CRM Banku Pekao. To pierwszy wśród polskich banków CRM analityczny, który działa w publicznej chmurze.

Qorus Reinvention Awards Europe
Qorus Reinvention Awards Europe to konkurs, który ma na celu zwrócić uwagę na instytucje i ludzi, którzy wprowadzają innowacje, by kształtować przyszłość europejskich usług finansowych. Tego typu przykładem jest Omnibank CRM wprowadzony przez Bank Pekao.
Wydarzenie odbyło się po raz pierwszy w 2024 roku. W tym roku komisja konkursowa ds. innowacji skupiła się na czterech kryteriach. Brała pod uwagę oryginalność, wpływ, uniwersalność oraz jakość prezentacji.
Omnibank CRM Banku Pekao z drugim miejscem w konkursie
Kapituła konkursu przyznała Omnibank CRM Banku Pekao drugie miejsce w kategorii „Distribution”. Rozwiązanie jest systemem, który prezentuje spersonalizowane komunikaty w aplikacji PeoPay oraz serwisie transakcyjnym Pekao24. Bank maksymalnie dostosowuje informacje dla klienta dzięki przetwarzaniu danych w czasie rzeczywistym, zaawansowanej analityce i rozwiązaniach chmurowych.
„Dzięki wdrożeniu Omnibank CRM możemy lepiej zrozumieć klienta, identyfikujemy jego potrzeby i odpowiadamy na nie w czasie rzeczywistym. To właśnie dzięki połączeniu zaawansowanej technologii i ludzkiego podejścia budujemy zaufanie oraz przewagę konkurencyjną” – mówi Bartosz Witorzeńć, dyrektor Biura Wiedzy o Kliencie i CRM.
Źródło grafiki: Bank Pekao

Omnibank CRM Banku Pekao nagrodzony. Otrzymał Qorus Reinvention Awards

Rabaty na jesienną trasę Braci Kacperczyk. Propozycja ING Banku Śląskiego
Czytaj więcej

Czy warto zmienić eKonto osobiste na eKonto do usług w mBanku?

Ile można wypłacić z bankomatu?

Jak zarabiać w Internecie?
