Orange Polska planuje inicjatywy wspierające efektywność kosztową w 2026

6 dni temu

Orange Polska chce utrzymać dobrą dynamikę komercyjną i szykuje inicjatywy mające wspierać efektywność kosztową w przyszłym roku, poinformowała CEO Ludmila Climoc.

„Po pierwsze, zamierzamy utrzymać dobrą dynamikę komercyjną. Przygotowujemy atrakcyjne oferty dla naszych klientów na nadchodzące dwa szczytowe sezony handlowe – powrót do szkoły i Boże Narodzenie. Koncentrujemy się również na stopniowej poprawie sytuacji w obszarze B2B. W obszarze IT&S widzimy lepsze perspektywy dla projektów w II połowie roku. Poprawa sytuacji jest trudniejsza w obszarze usług telekomunikacyjnych ze względu na trudne warunki rynkowe” – powiedziała Climoc podczas wideokonferencji.

W ramach drugiego priorytetu operator rozpoczyna prace nad planami na 2026 r.

„W ramach tego przygotowujemy inicjatywy transformacyjne, które będą wspierać naszą efektywność kosztową w kolejnym roku. Połączenie sukcesu handlowego i poprawy wydajności jest adekwatną receptą na wzrost wartości dla akcjonariuszy w naszej nowej strategii” – zaznaczyła CEO Orange Polska.

Orange Polska to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału