Warszawa, 29.07.2025 (ISBnews) – Orange Polska chce utrzymać dobrą dynamikę komercyjną i szykuje inicjatywy mające wspierać efektywność kosztową w przyszłym roku, poinformowała CEO Ludmila Climoc.
“Po pierwsze, zamierzamy utrzymać dobrą dynamikę komercyjną. Przygotowujemy atrakcyjne oferty dla naszych klientów na nadchodzące dwa szczytowe sezony handlowe – powrót do szkoły i Boże Narodzenie. Koncentrujemy się również na stopniowej poprawie sytuacji w obszarze B2B. W obszarze IT&S widzimy lepsze perspektywy dla projektów w II połowie roku. Poprawa sytuacji jest trudniejsza w obszarze usług telekomunikacyjnych ze względu na trudne warunki rynkowe” – powiedziała Climoc podczas wideokonferencji.
W ramach drugiego priorytetu operator rozpoczyna prace nad planami na 2026 r.
“W ramach tego przygotowujemy inicjatywy transformacyjne, które będą wspierać naszą efektywność kosztową w kolejnym roku. Połączenie sukcesu handlowego i poprawy wydajności jest adekwatną receptą na wzrost wartości dla akcjonariuszy w naszej nowej strategii” – zaznaczyła CEO Orange Polska.
Orange Polska to dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii komórkowej, stacjonarnej, dostępu do internetu, TV oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP). Spółka jest notowana na GPW od 1998 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
(ISBnews)