PKO Bank Polski stale dba o podniesienie poziomu dostępności swoich usług. Dzięki temu mogą z nich korzystać także osoby z niepełnosprawnością wzroku.

Bank dba o osoby z niepełnosprawnością wzroku
Około 1,8 mln osób w Polsce stanowią osoby niewidome lub słabowidzące. PKO BP również z myślą o nich stara się eliminować bariery architektoniczne i technologiczne. Dzięki temu osoby z niepełnosprawnością wzroku mogą korzystać z jego usług w bezpieczny i wygodny sposób.
Bankomaty i wpłatomaty
93% bankomatów i wpłatomatów PKO BP jest dostosowana do osób ze szczególnymi potrzebami. Najważniejsze elementy, takie jak klawiatura PIN zostały oznaczone w języku Braille’a. Dodatkowo nowe ekrany urządzeń są większe i jaśniejsze. Podczas wypłaty można także skorzystać ze ścieżki dźwiękowej.
Wizyta w oddziale
Do każdego z bankowych oddziałów można wejść zarówno z psem przewodnikiem, jak i z psem asystującym. Wybrana osoba może także odczytać głośno tekst zawieranej umowy. Szkolenie z zasad obsługi osób z niepełnosprawnościami przeszło już 80% pracowników oddziałów PKO BP.
Bankowość elektroniczna
Zarówno serwis iPKO, jak i strona internetowa banku umożliwia jej przeglądanie dzięki myszy, klawiatury, jak i czytnika ekranów. Dodatkowo w aplikacji IKO jest dostępny asystent głosowy, który pomoże wykonać wszystkie najpowszechniejsze operacje. Może on także pomóc nawiązać połączenie z bankowym specjalistą.
Więcej informacji o formach zwiększających dostępność usług w PKO BP znajduje się na jego stronie internetowej.

Osoby z niepełnosprawnością wzroku z ułatwieniami w PKO BP

Reklamacje w VeloBanku z asystą AI. Bank wyznacza trendy
Czytaj więcej

Citi Simplicity Banku Citi Handlowego – analiza karty kredytowej

Lokaty na „nowe środki” – aktualna oferta. Sprawdź, ile możesz zarobić!

Najlepsze karty kredytowe z premią w styczniu 2025
