Wraz z postępującą budową OTO Parku w centrum Siemianowic Śląskich, finalizacji dobiegają również prace związane z jego komercjalizacją. Do grona najemców dołączyły właśnie cztery rozpoznawalne marki. Dzięki tym umowom, na ponad rok przed planowanym otwarciem (druga połowa 2026 roku), skomercjalizowano już 88% powierzchni całego obiektu.
Siemianowicki OTO Park, budowany w bezpośrednim sąsiedztwie siemianowickiego Rynku przez Acteeum Group oraz Falcon Investment Management, finalizuje ofertę zakupową. Za sprawą podpisanych ostatnio umów, do grona najemców dołączyły kolejne cztery znane i wyczekiwane w Siemianowicach marki – Half Price, World Box, e-obuwie oraz Fabryka Formy. Na łącznej wynajętej powierzchni ponad 3900 mkw. uzupełniają one najatrakcyjniejszą w mieście ofertę tak zakupową, jak i usługową oraz lifestylową OTO Parku.
Finisz komercjalizacji
– Dzięki zawartym ostatnio umowom, możemy potwierdzić finisz komercjalizacji siemianowickiego projektu. Podpisanie umów z tak znanymi i atrakcyjnymi markami jak Half Price, World Box, e-obuwie oraz Fitness Fabryka Formy potwierdza dwie najważniejsze kwestie. Po pierwsze, dzięki obecnym tu markom oferta zakupowa i usługowa OTO Parku jest i na długo pozostanie awangardowa w całym regionie. Starannie dobrana gama sklepów i usług z różnorodnych branż i niedostępnych często dotąd w Siemianowicach marek, uczyni z OTO Parku centrum handlowe pierwszego wyboru. Jednocześnie, finisz komercjalizacji z tak wieloma znamienitymi najemcami na ponad rok przed otwarciem potwierdza, iż także od strony biznesowej, OTO Park nie ma sobie równych. w tej chwili finalizujemy umowy na ostatnie wolne powierzchnie w projekcie ze znanymi brandami, które po dołączeniu do grona już podpisanych najemców, uczynią ofertę centrum w pełni komplementarną. Do końca roku, czyli na mniej niż rok przed otwarciem osiągniemy 100% wynajmu. Z obu tych powodów, jesteśmy niezmiernie zadowoleni i już teraz – wraz z naszymi najemcami – wyczekujemy uroczystego otwarcia projektu dla mieszkańców Siemianowic i okolic – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director, Acteeum Central Europe.
Jednocześnie, dynamicznie realizowane prace budowlane z każdym dniem przybliżają otwarcie kompleksu dla klientów, które zgodnie z harmonogramem budowy planowane jest na jesień 2026. Działka, na której powstaje OTO Park znajduje się w ścisłym centrum miasta. Topowa lokalizacja powoduje łatwość pieszego dotarcia dla licznego grona okolicznych mieszkańców, jak również bezproblemowy dojazd dla klientów zmotoryzowanych.
Nowe marki
OTO Park Siemianowice to nowoczesne centrum handlowe realizowane w formule retail parku, który na łącznej powierzchni ponad 20 tys. mkw GLA zaoferuje wszystko, czego potrzebować będą klienci – od nowoczesnego i przestronnego supermarketu Lidl o powierzchni ponad 2 tys. mkw, przez szeroką gamę sklepów modowych jak New Yorker, Sinsay, Cropp, House, Half Price, worldbox, czy Smyk, obuwniczych jak Deichmann, e-obuwie i CCC, sportowych jak 4F i Martes Sport, gospodarstwa domowego, drogeryjnych jak drogeria dm czy Rossmann, multimedialnych jak Empik, dyskontowych jak np. Dealz, zoologicznych jak Maxi Zoo po duży sklep z elektroniką użytkową Media Expert, sklepy z wyposażeniem wnętrz a także najnowocześniejszy w mieście klub fitness Fabryka Formy. Dodatkowo, OTO Park Siemieniowce zapewni atrakcyjną ofertę gastronomiczną, w tym popularną piekarnio-cukiernię, restaurację typu drive thru, oraz usługową, 550 miejsc parkingowych, stację benzynowa i infrastrukturę do ładowania pojazdów elektrycznych. W ramach projektu znajdą się również strefy relaksu, rozrywki, gier i zabaw dla dzieci oraz wiele ciekawych rozwiązań małej architektury.
Działka, na której powstaje siemianowicki OTO Park zlokalizowana jest w ścisłym centrum Siemianowic Śląskich – zaledwie 650 m od Rynku miasta, obok Placu Skargi, u zbiegu ulic Katowickiej, Staszica i Waryńskiego. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu zlokalizowane są przystanki komunikacji miejskiej – autobusowe oraz tramwajowe, zaś otaczające ulice zapewniają doskonały dojazd zarówno w obrębie miasta jak i całego ośrodka metropolitalnego Górnego Śląska.
Swym zasięgiem siemianowickie centrum handlowe obejmie ponad 280 tys. mieszkańców miasta oraz regionu Górnego Śląska. Otwarcie obiektu zaplanowano na drugą połowę 2026 roku.