Należący do EPP Outlet Park Szczecin wzmacnia ofertę modową, podpisując umowy z trzema markami niedostępnymi wcześniej w regionie. Swoje lokale uruchomiły już JACK & JONES i Evenemen z kolekcjami mody męskiej oraz optyk premium OUTLY. Jesienią do grona najemców dołączy także eobuwie.
Jak informuje właściciel obiektu współpracę z centrum kontynuują Venezia, Tatuum, Wittchen i Pako Lorente, które jednocześnie znacząco powiększają swoje salony, a Lee Wrangler oraz German Optiker przeprowadzają się do nowych lokalizacji. Nowe umowy i przedłużenia objęły łączną powierzchnię niemal 1800 mkw.
Trzy regionalne debiuty
Mężczyźni szukający najlepszych stylizacji mają powody do euforii – w Outlet Park znajdą jedyny w województwie zachodniopomorskim salon JACK & JONES, kultowego brandu, który jest ceniony na całym świecie za wyjątkową jakość denimu. Segment mody męskiej wzmocniła także polska marka Evenemen. Producent najwyższej klasy formalnych ubrań i akcesoriów męskich zaprezentował w Outlet Parku swój pierwszy salon w Szczecinie. Premierę w regionie świętuje również OUTLY, optyk premium z szerokim portfolio designerskich okularów, w tym także przeciwsłonecznych, oferujący również profesjonalne badania wzroku. Już niedługo swój sklep otworzy także eobuwie, w którego multibrandowej ofercie styl casual spotyka się z premium, a sport współgra z elegancją, tworząc przestrzeń, gdzie każdy może znaleźć coś dla siebie.
– Wysoki poziom wynajęcia i ostatnie podpisane oraz przedłużone umowy potwierdzają, iż nasz pomysł na Outlet Park działa. Stworzyliśmy miejsce, gdzie marki premium spotykają się z atrakcyjnymi cenami, a zakupy to tylko jedna z opcji – można u nas również skorzystać z szeregu usług, napić się kawy czy obejrzeć film. Ta hybrydowa formuła, łącząca zalety outletu z funkcjami klasycznego centrum handlowego, zapewnia nam stabilną pozycję na rynku i utrzymuje wysokie zainteresowanie zarówno partnerów biznesowych, jak i klientów – podkreśla Marcin Ziółkowski, Asset Manager w EPP.

Za sukcesem Outlet Parku stoją też wieloletnie relacje. Polskie marki modowe, które przez lata budowały swoją pozycję w centrum – dziś decydują się na kolejny krok, powiększając zajmowane powierzchnie handlowe. Do ich grona należy Venezia, która tworzy projekty obuwia i galanterii skórzanej, wyróżniające się unikatowym wzornictwem oraz wysokiej jakości materiałami, a także Tatuum wyróżniające się filozofią łączenia klasycznej elegancji z nowoczesnym designem, oferując kolekcji stworzone z myślą o osobach ceniących komfort, styl i ponadczasowość. Wśród nich jest również Wittchen znany ze skórzanych wyrobów, takich jak kurtki, torby czy portfele oraz polska marka Pako Lorente, która oferuje męskie stylizacje na każdą okazję – od casualowych, po klasyczne i biznesowe i słynie z różnorodności fasonów oraz dbałości o detale.
Także salon marek Lee Wrangler z ofertą denimowych stylizacji dla kobiet i mężczyzn oraz optyk German Optiker piszą kolejny rozdział swojej obecności w centrum, przeprowadzając się do nowych lokalizacji, gdzie w całkowicie odświeżonych aranżacjach jeszcze lepiej zaprezentują swój asortyment.
Outlet Park w rękach EPP
Outlet Park Szczecin to unikatowy obiekt, który jako pierwszy w Polsce łączy zalety outletu z pełnym wachlarzem usług typowych dla klasycznego centrum handlowego. Zlokalizowany w woj. zachodniopomorskim, na powierzchni ponad 28 000 mkw., oferuje szeroką ofertę 115 sklepów, punktów usługowych oraz atrakcji dla całej rodziny. Outlet Park to miejsce, gdzie można znaleźć produkty znanych marek – takich jak Nike, Adidas, Tommy Hilfiger®, Levi’s® czy Calvin Klein® – przecenione o co najmniej 30%.

To także przestrzeń, która zapewnia wygodę i relaks. Bogata oferta gastronomiczna centrum obejmuje m.in. restauracje Napule Pizza, North Fish, BERLIN DÖNER KEBAP czy kawiarnie SO! Coffee i Cukiernia Sowa. Na terenie obiektu znajduje się również supermarket Netto, klub fitness ZDROFIT, 7-salowe kino Helios oraz centrum medyczne Dom Lekarski. Doskonała lokalizacja oraz bezbiletowy parking na 1100 miejsc dla zmotoryzowanych zapewnia komfortowy dojazd dla wszystkich. Natomiast mobilna aplikacja z programem lojalnościowym pozwala na wygodne zakupy z nagrodami – każdy paragon to punkty, które wymienić można na atrakcyjne nagrody.