Szum medialny, przebodźcowanie, mnogość reklam i wszelkiego rodzaju promocji – mózg współczesnego konsumenta nie ma lekko w 2023 roku. Zalew kanałów, w których natykamy się na przeróżne formaty reklam, potrafi zmęczyć choćby najwytrwalszych. Z drugiej strony – inflacja, rosnące stopy procentowe, topniejąca siła nabywcza wynagrodzeń, niesłychany wzrost konkurencyjności w e-commerce i popularność adblocków – z tym muszą borykać się przedsiębiorcy żyjący ze sprzedaży produktów w sieci. Ciężko im się zatem dziwić, iż stają na głowie, żeby dotrzeć do potencjalnych konsumentów swoich towarów.
Wyróżnij się lub zgiń…
Banał, ale jakże prawdziwy. O ile jednak jeszcze nie tak dawno można było pokusić się o stwierdzenie, iż chwytliwe copy, interesująca treść, albo zapisane wielkimi literami PROMOCJA lub NOWOŚĆ przykują uwagę odbiorców i tym sposobem Twoja oferta będzie wyróżniona, o tyle współczesny internauta zna te sztuczki i co...