W Galerii Akropolis w Kłajpedzie otwarty został nowy salon polskiej marki Pako Lorente. Sklep na Litwie to kolejny krok w rozwoju marki w krajach bałtyckich. Już niedługo sieć wzmocni się o kolejną lokalizację na Łotwie. Będzie to również debiut zupełnie nowego konceptu salonów.
– W ramach strategii Pako Lorente 2.0 wdrażamy nowy koncept salonów, który redefiniuje standardy obsługi klienta, wyglądu przestrzeni i podejścia do sprzedaży. Wizualna prezentacja konceptu odbędzie się już w maju w Galerii Alfa w Rydze, gdzie jesteśmy od 5 lat z powodzeniem działamy na rynku łotewskim – zapowiada Rafał Chrapkowicz, Współwłaściciel Pako Lorente.

Międzynarodowy rozwój Pako Lorente
Obecnie w Polsce działa ponad 50 salonów tej marki. Łącznie z lokalizacjami w krajach bałtyckich jest ich ponad 60. Salony Pako Lorente mają powierzchnię od 80 do 150 mkw. Kolorystyka oraz design utrzymane w minimalistycznym i eleganckim stylu.
Na początku tego roku Pako Lorente uruchomiło sklep internetowy na Litwie, a także weszło na marketplace Pigu.lt. Spółka w drugim kwartale tego roku planuje uruchomić również sklep internetowy na Łotwie.

8 miesięcy temu





![[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: rola centrów handlowych wykracza poza sprzedaż](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2025/10/Gemini-Holding-2.jpg)


![Piotr Flugel, CTP: nearshoring i automatyzacja kształtują rynek logistyczny [KOMENTARZ]](https://omnichannelnews.pl/wp-content/uploads/2025/08/piotr-flugel-ctp.jpg)