Polska marka modowa Pako Lorente otworzyła nowy salon w Factory Outlet Poznań. Nowy lokal to ponad 200 mkw. nowoczesnej, funkcjonalnie zaprojektowanej przestrzeni.
Jak informuje Rafał Chrapkowicz, Współwłaściciel Pako Lorente, najważniejszym elementem nowego konceptu jest przemyślana sala sprzedaży. Tematyczne rozmieszczenie kolekcji odzieży, obuwia i akcesoriów ułatwia orientację w ofercie i pozwala klientom gwałtownie dotrzeć do interesujących produktów. Czytelna ekspozycja oraz logiczny podział przestrzeni wspierają efektywność zakupów i podkreślają profesjonalny charakter marki.
Spójna identyfikacja wizualna
Dominują stonowane barwy, naturalne drewno i metalowe wykończenia – elementy, które nadają wnętrzu nowoczesny, uporządkowany charakter. Każdy detal – od oświetlenia po układ mebli – został dobrany z myślą o estetyce i komforcie klienta.
Powiększona strefa przymierzalni oferuje przestrzeń sprzyjającą spokojnemu podejmowaniu decyzji zakupowych – z wysokiej jakości wykończeniami, odpowiednim oświetleniem oraz miejscami do siedzenia, które umożliwiają wspólne przymiarki z doradcą.

– Uzupełnieniem przestrzeni jest strefa chillout z fotelem, stolikiem i ekspresem do kawy – miejsce, które pozwala na chwilę przerwy lub spokojną rozmowę z doradcą w mniej formalnej atmosferze. Całość dopełnia zorganizowana strefa kasowa, wyeksponowane dodatki i spójna identyfikacja wizualna, które razem tworzą środowisko zakupowe zgodne z wartościami marki: nowoczesnością, przejrzystością i dbałością o klienta – wyjaśnia Rafał Chrapkowicz.
Rozwój Pako Lorente w regionie CEE
Obecnie w Polsce działa ponad 50 salonów tej marki. Łącznie z lokalizacjami w krajach bałtyckich jest ich ponad 60. Salony Pako Lorente mają powierzchnię od 80 do 150 mkw. Kolorystyka oraz design utrzymane w minimalistycznym i eleganckim stylu.
Pako Lorente to polska marka zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży. Na początku skupiała swoją działalność wokół produkcji męskich koszul, wraz z rozwojem poszerzyła swój asortyment i od kilku lat tworzy pełne kolekcje uzupełnione dodatkami i akcesoriami. Dodatkowo we wrześniu 2015 r. firma otworzyła pierwszy salon w nowym koncepcie Pako Lorente Woman.