Papito Energy wchodzi na półki Dino. Napój pashyBicepsa z ogólnopolską dystrybucją

10 godzin temu

Marka Papito Energy – linia napojów energetycznych stworzona przez Jarosława “pashęBicepsa” Jarząbkowskiego – pojawiła się na półkach marketów Dino w całej Polsce. Zaledwie cztery miesiące po premierze produkt jednego z najpopularniejszych esportowców na świecie może pochwalić się więc ogólnopolską dystrybucją. Za sprawą współpracy obu podmiotów portfolio marki poszerzyło się o dedykowany Dino, większy wariant pojemnościowy obu smaków: Epic Classic oraz Lemon Mint Flashbang.

Pierwsza wielka sieć stawia na Papito

Cztery miesiące od premiery – tyle czasu upłynęło nim Papito Energy, produkt stworzony i sygnowany przez Jarosława “pashęBicepsa” Jarząbkowskiego, trafił do ogólnopolskiej sieci marketów. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy: konsekwentne poszerzanie dostępności na rynku tradycyjnym, wzmożone działania wokół dystrybucji internetowej i budowanie świadomości marki zdały egzamin. Do tej pory białe puszki Papito Energy znaleźć można było bowiem w sklepie internetowym, a także w setkach punktów w całej Polsce – niezrzeszonych jednak w wielkich sieciach.

Wraz z premierą na półki trafił produkt przygotowany specjalnie dla Dino – dedykowana, większa pojemność puszek Epic Classic oraz Lemon Mint Flashbang w wariancie 330 ml.

Zależało nam na tym, aby tak znaczący partner mógł zaoferować konsumentom coś wyjątkowego – w tym przypadku więcej naturalnej kofeiny w zbliżonej cenie

– tłumaczy Szymon Groenke, Communication Manager w Papito Energy.

Komunikacja o współpracy ruszyła równolegle na kanałach pashyBicepsa, Papito Energy i Dino Polska. Na jej potrzeby przygotowano nie tylko sesję zdjęciową, ale wiele materiałów wideo pełnych esportowo-gamingowych smaczków nawiązujących do tożsamości marki i samego pashyBicepsa.

Nie tylko dla mnie, ale dla całej firmy Papito Vibe nawiązanie współpracy z Dino jest ogromnym krokiem na drodze rozwoju. Od małego projektu i – jak lubię siebie nazywać – mikroprzedsiębiorcy – do półek jednej z największych sieci w Polsce. Co mogę powiedzieć… – bicki się cieszą! Sam – tak, jak Dino – rozpoczynałem drogę po marzenia w małym miasteczku, dlatego cieszę się, iż już na starcie możemy nazwać się teammate’ami!

– mówił o rozpoczęciu współpracy Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski, współzałożyciel i twarz marki Papito Energy.

Naturalna energia pod kontrolą

Napój Papito Energy został zaprojektowany z myślą o osobach aktywnych – zarówno fizycznie, jak i umysłowo – które szukają efektywnego pobudzenia bez zbędnych kalorii czy cukrów. Każda puszka zawiera 32 mg naturalnej kofeiny na 100 ml produktu wzbogaconej o witaminy B6 i B12, biotynę czy ekstrakt z guarany – wspierające metabolizm energetyczny i koncentrację. Początkowo na rynek trafiły dwa warianty smakowe: tradycyjny Epic Classic oraz Lemon Mint Flashbang, swoimi nazwami nawiązując bezpośrednio do świata Counter-Strike, ale jak zapowiedziano – to dopiero początek.

Papito Energy jest przy tym marką w pełni zbudowaną na polskim kapitale, a proces produkcji i dystrybucji odbywa się w kraju. Firma zapowiada dalszy rozwój portfolio – zarówno nowych smaków, jak i produktów wszelkiej maści – w tym merchu.

Pomysł na Papito Energy dojrzewał we mnie od dawna i napędzany był niemal dwoma dekadami kariery profesjonalnego esportowca, ogromnego pasjonata sportu i człowieka, który nie potrafi usiedzieć na miejscu. Wiem, jak istotne w życiu graczy czy sportowców jest dostarczanie jakościowej energii. Chciałem, żeby moja społeczność mogła robić to z głową i na własnych warunkach – stąd m.in. wysoka jakość składników, naturalna kofeina i brak cukru

– wspominał sam Jarząbkowski, ogłaszając premierę w czerwcu bieżącego roku.

Dystrybucja dostępna jest w sprzedaży online na platformie e-commerce Papito Energy (http://papitoenergy.com), w marketach Dino, a także w sklepach na rynku tradycyjnym i wybranych lokalach gamingowych.

Idź do oryginalnego materiału