Park Handlowy Karuzela Lubliniec przygotowuje się do dużej rozbudowy, która znacząco wzmocni jego ofertę handlową w regionie.
Do istniejących 8 500 mkw., zostanie dobudowanych kolejne 7 000 mkw. Nowa część kompleksu pomieści takie marki jak HalfPrice, Worldbox, Meble Bodzio, a także klub fitness Xtreme. Wraz z nową przestrzenią handlową powstanie również dodatkowe 240 miejsc parkingowych.
Otwarcie rozbudowanej Karuzeli zaplanowane jest na III/IV kwartał 2026 roku. Dzięki tej inwestycji mieszkańcy Lublińca i okolic zyskają jeszcze szerszy dostęp do różnorodnej oferty.
Rozbudowa obiektu
Rozbudowa Parku Handlowego Karuzela Lubliniec do 15 500 mkw. to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oczekujących jeszcze większej oferty oraz intensywne plany rozwojowe czołowych polskich marek. Inwestycja umacnia pozycję Karuzeli jako kluczowego punktu zakupowego w regionie.
Do tej pory klienci mają do swojej dyspozycji ofertę popularnych marek jak.: McDonald’s, Jysk, Biedronka, Tedi, CCC, Rossmann, Pepco, Sinsay, KiK, RTV Euro AGD, Martes Sport czy Kakadu Zoo.