Patronat IAB Polska: 14. edycja Filmteractive w Łodzi

iab.org.pl 5 godzin temu

POLSKI I FRANCUSKI SEKTOR KREATYWNY SPOTKAJĄ SIĘ W ŁODZI PODCZAS FILMTERACTIVE 2025!

Filmteractive 2025 to: eksperckie panele i prezentacje praktycznych case studies, networking z międzynarodowymi firmami gamingowymi, dyskusje o AI, innowacjach i przyszłości przemysłów kreatywnych. Konferencja kompleksowo pokazuje, jak łączyć kreatywność z biznesem i technologią. Wydarzenie wpisuje się w formułę Country of Focus, w ramach której Filmteractive prezentuje doświadczenia wybranych państw w rozwijaniu sektora kreatywnego. W 2025 roku na konferencji zaprezentuje się Francja, a szczególnym punktem programu będzie Gaming Arena, gdzie polscy uczestnicy spotkają się z francuskimi studiami gamingowymi.

„Filmteractive od lat pokazuje, iż kreatywność to nie tylko sztuka, ale także najważniejszy zasób gospodarczy. kooperacja między twórcami i biznesem otwiera drogę do innowacji, a dzięki tegorocznej formule Country of Focus: France dajemy branży wyjątkową okazję, by czerpać inspiracje i nawiązywać międzynarodowe partnerstwa” – mówi Olgierd Cygan, założyciel Filmteractive i prezes Future.Company.

Na scenie pojawią się przedstawiciele globalnych marek, instytucji i organizacji branżowych, którzy będą dyskutować o kluczowych wyzwaniach w sektorze kreatywnym: od AI po sposoby skutecznego łączenia biznesu z twórcami. Na scenie pojawi się m.in. Dawid Borowiec, Head Global Marketingu w Danone, który opowie o tym, kiedy marka staje się ikoną na przykładzie Evian oraz o inspirujących partnerstwach kreatywnych. Nie czy, ale dlaczego biznes potrzebuje kreatywności – na to i inne pytania odpowie Dariusz Maciołek (CMO&CXO BNP Paribas) w rozmowie z Olgierdem Cyganem (Prezesem Future.Company / założycielem Filmteractive). W programie są również dwie dyskusje, w których eksperci pokażą, jak kooperacja z twórcami może realnie wspierać rozwój biznesu oraz jak AI zmienia reklamę i sektor kreatywny. Praktycy rynku przeanalizują wpływ nowych narzędzi i modeli działania na branżę. Ważnym punktem programu będzie także prezentacja programu Kreatywna Europa, która przybliży możliwości finansowania międzynarodowych projektów.

Tegoroczna edycja Filmteractive odbywa się w partnerstwie z R_ed Rethink Digital Fest – topowym wydarzeniem na styku biznesu i technologii.

Dla firm członkowskich IAB Polska organizator wydarzenia przygotował bezpłatne wejściówki, które można zdobyć kontaktując się z nami pod adresem: [email protected]

Więcej informacji: www.filmteractive.eu


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Idź do oryginalnego materiału