Celem raportu jest poznawanie zwyczajów zakupowych współczesnych konsumentów, a także zobrazowanie najnowszych trendów branży FMCG. IAB Polska po raz kolejny objęło publikację patronatem honorowym.
Raport powstał na kanwie badania zrealizowanego metodą CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview), które przeprowadzono w okresie 20-28.08.2024 r. W tym roku w badaniu wzięło udział 2 688 konsumentów, co przełożyło się na 634 000 odpowiedzi, dotyczących marek, lifestyle’u respondentów i ich zachowań zakupowych. Na podstawie ich odpowiedzi stworzono 7 person smart shoppera oraz wytypowano TOP 3 marki z 93 kategorii produktowych.
Tegoroczna edycja raportu Brands We Shop została opatrzona także ogólnymi wnioskami do przeprowadzonego badania, które skomentowali eksperci branży FMCG. Jest to dodatkowa wartość, pozwalająca na wnikliwą analizę dzisiejszych trendów na rynku produktów szybkozbywalnych.
Raport dostępny jest do pobrania bezpłatnie na tej stronie >
Patronat honorowy IAB Polska to wyróżnienie podkreślające szczególny charakter danego przedsięwzięcia i nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, organizacyjnego lub osobistego udziału przedstawicieli IAB Polska w tym przedsięwzięciu.
Dowiedz się, jak uzyskać Patronat IAB Polska >