PayEye, polski fintech rozwijający biometryczne płatności spojrzeniem, uruchomił nową odsłonę strony internetowej www.pay-eye.com
Serwis został zaprojektowany jako główny punkt kontaktu marki z partnerami biznesowymi, inwestorami, dziennikarzami i wszystkimi zainteresowanymi rozwojem biometrii. Centralnym elementem nowej witryny jest Stakeholder Zone, która jest przestrzenią stworzona z myślą o wymianie wiedzy, dostępie do materiałów, raportów i aktualności oraz wspieraniu innowacji wokół PayEye. To rozwiązanie ma służyć jako otwarta platforma współpracy i komunikacji ze wszystkimi interesariuszami ekosystemu.
PayEye rozwija technologię płatności biometrycznych opartą na fuzji tęczówki i twarzy. Firma jako pierwsza na świecie stworzyła certyfikowany terminal eyePOS, który pozwala na pełne i bezpieczne przetwarzanie danych biometrycznych w płatnościach. Spółka prowadzi projekty w Polsce oraz na arenie międzynarodowej – dzięki partnerstwu ze Stripe przeprowadzono pierwszą w USA płatność przy użyciu biometrii w ramach programów pilotażowych na kampusach uniwersyteckich przy Michigan State University. A w 2024 roku PayEye zajęło szczególne miejsce w historii płatności,
wdrażając – jako pierwsza firma na świecie – Mastercard Biometric Checkout Program, oparty o fuzję biometrii oka i twarzy. Nowa strona internetowa ma także podkreślić międzynarodowe ambicje spółki, która, po etapie pilotaży, przygotowuje się do pełnej komercjalizacji swoich rozwiązań i ekspansji na rynkach globalnych.
W ostatnich tygodniach do PayEye dołączył również dr hab. Adam Czajka, światowej klasy ekspert w dziedzinie biometrii tęczówki i bezpieczeństwa AI, profesor Uniwersytetu Notre Dame w USA oraz dyrektor AI Trust and Reliability Lab. Jego wiedza i doświadczenie w zakresie biometrii i AI mają wzmocnić kierunek rozwoju PayEye i przyspieszyć wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze płatności biometrycznych oraz cyfrowej tożsamości.