Pekao spersonalizuje komunikaty w PeoPay i Pekao24. Bank chwali się wdrożeniem nowego systemu CRM

1 rok temu

Omnibank CRM ma być pierwszym w polskiej bankowości tak kompleksowym wdrożeniem CRM w chmurze publicznej

Bank Pekao zdecydował się na wdrożenie nowego systemu do zarządzania relacjami z klientem (CRM). Za sprawą projektu o nazwie Omnibank CRM bank zamierza udoskonalić komunikację z klientami, tak aby trafiały do nich najbardziej adekwatne i spersonalizowane treści.

Przeczytajcie także: Kolejny terminal androidowy w ofercie Pekao

Nowe narzędzie ma gwałtownie reagować na nowe informacje i wykorzystywać je do prezentowania w aplikacji PeoPay i serwisie transakcyjnym Pekao24 treści dostosowanych do oczekiwań i potrzeb danego klienta. Jednocześnie system ma dbać o to, aby klient nie otrzymywał zbyt wielu komunikatów i nie czuł się przytłoczony zbędnymi ofertami czy informacjami. Te zaś treści, które zostaną skierowane do użytkownika, mają być spersonalizowane i docierać we adekwatnym czasie.

Przeczytajcie także: Pekao z unikatową kartą Unique

Jeśli chodzi o aspekty technologiczne projektu, Pekao podkreśla, iż Omnibank CRM to pierwsze w polskiej bankowości tak kompleksowe wdrożenie CRM w chmurze publicznej. Jak zaznaczono, wprowadzone do systemu algorytmy mają się przez cały czas rozwijać i uczyć, jak dopasować dialog i formę przekazu do odbiorcy. – Rozwiązania chmurowe są motorem rozwoju technologicznego firm. To właśnie dzięki nim innowacje są wprowadzane szybciej, w tak dużej skali i przy zapewnieniu pełnego bezpieczeństwa przechowywanych danych – mówi Błażej Szczecki, wiceprezes banku, nadzorujący Pion Technologii i Operacji.

Idź do oryginalnego materiału